4 października 2015



Ohana means family. Family means nobody gets left behind.... or forgotten.

Harley Gaiman
Gryffindor | Animag | Thor | Szósty rok | Półkrwi | Pałkarz

>> Miłość jest wtedy,
kiedy lubimy kogoś Z A B A R D Z O<<

Rozmawia o superbohaterach godzinami i czuje się wtedy, jakby uratowała świat i dusze wszystkich zebranych przed co najmniej Darthem Vaderem, Voldemortem i Cthulhu jednocześnie. Nie jest typową kobietą, dla niej kolory dzielą się na fajny, brzydki i pedalski. Potrafi świetnie wyjaśnić, czym jest spalony, naprawić kran czy samodzielnie odśnieżyć chodnik! I z pewnością by to zrobiła, gdyby nie wrodzone lenistwo, odziedziczone po dziadku ze strony matki, który podobno nic w życiu nie osiągnął, oprócz spłodzenia siódemki dzieci. Każdy robi to, co lubi.
Heaven ablaze in our eyes
We're standing still in time
The blood on our hands is the wine
We offer as sacrifice
 Sercem należąca do tej mugolskiej części rodziny, ciałem do czarodziejskiej. Największa fanka wszystkiego, co związane z światem komiksów, dumna posiadaczka imienia ku czci Harley Quinn. Potajemnie knuje, jak przywrócić do życia mistrza bajek i bohatera wielu dzieci, Walta Disneya. Wszędzie lata z miotłą pod pachą, coby kogoś zdzielić w odpowiednim momencie. Panicznie boi się Buki, nigdy nie przepadała za Muminkami, co jej brat nadmiernie wykorzystuje. 
___

Cześć wszystkim!
Jest to mój pierwszy blog o takiej tematyce od dłuższego czasu i mam nadzieję, że się u was odnajdę :D 

8 komentarzy:

  1. [Witamy na blogu i życzymy udanej zabawy :)]

    OdpowiedzUsuń
  2. [Witam serdecznie i życzę weny! <3]

    James Potter

    OdpowiedzUsuń
  3. [Ciekawa postać, a zdjęcie jest cu-do-wne! Witam, witam!]

    Archie

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Witam serdecznie na blogu :) Postać interesując, zdjęcie śliczne, nic tylko zaprosić na wątek i życzyć udanej zabawy :) ]

    Elody

    OdpowiedzUsuń
  5. [Przepiękne zdjęcie! Bardzo, bardzo mi się podoba. Chociaż osobiście mam lekkie wrażenie, że jest takie... Zbyt delikatne jak na nią? Spalony i pedalski kolor kompletnie mi nie pasują do zdjęcia, aczkolwiek wiem, wiem. Nie musi zaraz wyglądać jak chłopczyca :D Witam na blogu, udanej zabawy! Oczywiście zapraszam do siebie, może coś wspólnymi siłami wymyślimy! :)]

    Ajrun & Angus

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Witam! Taka kochana osóbka i pałkarz? Musi skrywać w sobie wiele siły :D Wers o dziadku najbardziej zapamiętałam haha :D ]
    Ignis Femoris

    OdpowiedzUsuń
  7. [Jeju, jaka ona śliczna! :)
    Nadrabiam zaległości i witam się z Harley bardzo cieplutko, oraz zapraszam na wątek, w razie chęci! :3]

    Octavian/Haidemarie

    OdpowiedzUsuń
  8. [Zdjęcie urocze, ale przypomina mi trochę moją znajomą, co mnie trochę przeraża. Nawet nie wiem czemu. Witam bardzo, bardzo serdecznie i życzę udanych wątków!]

    Solene Mulciber / Ashton Wardhill / prof. Lorelle Welsh

    OdpowiedzUsuń