15 lutego 2016

Y cuándo volverás



Amelie Barnett

VI rok
Slytherin
Klub Ślimaka
czysta krew

Ślizgonka z krwi i kości. Dąży do celu po trupach, a że poprzeczkę stawia sobie wysoko, ofiar zazwyczaj jest wiele. Nie zawsze musi być najlepsza, ale kiedy się uprze, wygryza wszystkich, którzy mieli pecha stanąć na jej drodze.
Pewna siebie, czasem wręcz bezczelna. Szesnaście lat życia na ziemskim padole nauczyło ją, że w niektórych sytuacjach trzeba po prostu zachować się niepoprawnie, aby osiągnąć sukces.
Przebiegła i samodzielna, choć zdarza jej się grać niezaradną dziewczynkę, nieraz po to, żeby coś osiągnąć, kiedy indziej po prostu dla zabawy.
Rozpieszczona do bólu, a mimo to potrafi użyć mózgu i działać racjonalnie.
Nic nie sprawia jej tyle radości, co widok pieniędzy i drogich przedmiotów. Umie wytrzymać w warunkach gorszych niż doskonałe, ale woli powybrzydzać i podissować, niż spokojnie przyjąć otoczenie takim, jakie jest.
Czasem dostaje napadu histerii i niszczy wszystko w zasięgu wzroku. Czasem brzydzi się samej siebie i z całego serca pragnie zniknąć. Po chwili jej przechodzi, a że nie lubi pamiętać swoich porażek, automatycznie zapomina o momentach słabości.
Wścieka się, kiedy niektóre młodsze Ślizgonki, zwane przez nią siksami, podsłuchują jej rozmowy; to chyba jedyna obrzydliwość, której ona sama względem nikogo się nie dopuszcza. Chętnie za to zdobywa wiedzę o tym, kto za co jest odpowiedzialny: dzięki temu może dzielić karę, jeśli coś jej się nie uda.
Nie ma wielu przyjaciół. Zdaje sobie sprawę z tego, że nawet przyjaciel w którymś momencie staje się wrogiem.
Prawie wszędzie chodzi z kumplem-Ślizgonem, którego z wzajemnościa nie znosi. Trochę się go boi, ale razem tworzą wyjątkowo demoniczny team. Nieszczęścia chodzą parami, they say.



Potrzebuję jakichś zmian, stąd Amelcia. Tekst z utworu Mil Pasos (Soha). Zapraszam do zabawy :)

10 komentarzy:

  1. [Haha mam nadzieję, że nie rozniosą się z tym jej przyjacielem-wrogiem ;D Boska Emma za co graty, a jeszcze lepsze jest jej powiązanie z zielonymi. Mimo że na 16stkę mi nie wygląda to i tak komponuje się z całościowym opisem wręcz genialnie. Powodzenia życzę i weny! :D]

    M. Harrison/L. Scamander

    OdpowiedzUsuń
  2. [Team dream z owym kumplem, jak widzę. A Amelie fantastyczna, mój ulubiony typ postaci.]

    Lucréce

    OdpowiedzUsuń
  3. [Jak spojrzałam na to zdjęcie, to coś czułam, że będzie to pani Ślizgonka i widocznie moja intuicja dobrze działa. Interesująca postać, muszę przyznać, trochę taka niestabilna. Życzę powodzenia z kolejną postacią! c:]

    Jemma Simmons/Molly Weasley

    OdpowiedzUsuń
  4. [No dobra, co Ty na to aby spróbować jeszcze raz z wątkiem? Tylko w chwili obecnej z moim kreatywnym myśleniem jest dość cienko, strasznie mnie głowa dziś boli :/ jak mi przejdzie to nad czymś pomyślę, aczkolwiek wiesz... Może Ty sama będziesz miała jakiś pomysł.

    Co do karty i postaci. Wyszła Ci naprawdę ciekawie, mam nadzieje, że zabawisz z nią tu długo :D No i zdjęcie... Bardzo mi pasuje do opisu. Świetnie dobrane :)]

    Avalon, Hyun i Joseph

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Ciekawa relacja znienawidzony kumpel, muszę przyznać :D Fajna dziewuszka! ]
    Ignis

    OdpowiedzUsuń
  6. [Wszystko się da, a ja tylko czekam na Wasze pomysły :) Nie mam, więc czekam na Twoje uwagi. Napisz mi maila w tej sprawie - czekam niecierpliwie!]

    Matt

    OdpowiedzUsuń
  7. [ Ogólnie mam pewien pomysł, nie wiem co Ty na to, ale odezwij się do mnie na gg - 2219544 ]
    Ignis Femoris

    OdpowiedzUsuń
  8. [Hej, hej ;) Dzięki za powitanie i po wątek wpadam też ;p Amelie jakoś najbardziej przypadła mi do gustu, więc możemy kombinować ;D]

    Callum

    OdpowiedzUsuń
  9. [Z Sorchą wątek jest zaplanowany, więc postanowiłam wpaść do Amelci. I tak sobie pomyślałam, że któregoś razu Max mógłby być świadkiem jak Ślizgonka wpada w histerię i wszystko niszczy. Greaves to oaza spokoju, więc może starać się dziewczynę uspokoić, jednocześnie nie robiąc sobie nic z jej wyzwisk, przekleństw i jej drobnych pięści na jego ciele ;) Co ty na to?]

    Max

    OdpowiedzUsuń
  10. [Ano chętnie. Tylko z pomysłami coś ostatnio u mnie ciężko... Cóż, muszę zacząć szukać nowej inspiracji.]
    lucréce.

    OdpowiedzUsuń