22 listopada 2015

Hi, I'm dead. Wanna hook up?


Yilian Ayers
fizycznie lat siedemnaście, astralnie dwadzieścia | mugolak | VII klasa | Gryfonka pełną parą | Azazel | pilna uczennica, która uwielbia poszerzać swoją wiedzę | napisanie eseju na 8 stron nie sprawia jej najmniejszego problemu | chętnie pomaga innym w nauce | wchodzi w rozwlekłe, często dynamiczne dyskusje z nauczycielami | zawsze ma jakieś "ale" | broni swego zdania, niczym lwica młodych | dumna członkini Klubu Ślimaka i ONMS | zagorzała obrończyni zwierząt | interesuje się psychiką ludzką i zjawiskami paranormalnymi | za życia była prześladowana ze względu na swoje pochodzenie, przez co popełniła samobójstwo w szkolnej toalecie | po jej śmierci państwo Ayers opuścili Londyn, odcinając kompletnie od dotychczasowego życia | jako śmiertelniczka była zamknięta w sobie, milcząca, miała problemy z akceptacją siebie, nie wyróżniała się z tłumu oraz unikała kontaktów towarzyskich, które i tak trudno było jej nawiązać przez czystość krwi | obecnie jest duszą, która aż rwie się do rozmowy, wszędzie jej pełno i wprost kipi pozytywnym nastrojem | można odnieść wrażenie, że nie do końca wie, iż jest martwa | zaczytuje się w fantastyce i horrorach | jest typową romantyczką, która marzy o wielkiej, nieprzemijającej miłości na wieki | ogólnie to dziecko kwiatów, które samo nie wie, co ze sobą zrobić | uwielbia czarny humor i ludzi, którzy nie boją się mieć własne zdanie | magnes na kłopoty | Panna Chodźmy-Zrobić-Coś-Głupiego
Witamy i zapraszamy do ciekawych wątków! 
Powiązania jak najbardziej na tak.

12 komentarzy:

  1. [ Czy elektronika w Hogwarcie nie jest zakazana? I czy jako duszek kochana pani nie powinna nie potrafić "dotykać" odtwarzaczy, z nich "korzystać" itd? Pisanie esejów w takim razie chyba również nie wchodzi w grę, gdyż Yilian raczej nie ma możliwości złapania za pióro, prędzej jej rączka by przez nie przeniknęła. Wiem, że panienka nie dokońca zdaje sobie sprawę z tego, że umarła, ale raczej wydaje mi się to pewną nieścisłością, bo tak czy tak pozostaje w tej formie "niematerialnej" i nie ma możliwości kontaktu z rzeczami "fizycznymi", chyba, że nie do końca rozumiem jej system funkcjonowania i zechcesz mi to wyjaśnić :D
    Tak czy tak, gratuluję pomysłu na kartę, było tu już parę duszków, sama jednego chciałam tworzyć, ale ogólnie się nie przyjmowały - trzymam kciuki, żeby Tobie się udało pozostać tu na dłużej!
    Powodzenia, miłego wątkowania i jak najlepszej zabawy :D ]

    Freddie Weasley

    OdpowiedzUsuń
  2. [Panna "Chodźmy-Zrobić-Coś-Głupiego"? Cóż... poszła sama do łazienki i zrobiła coś głupiego. :D Nie bardzo rozumiem zamysł postaci, ale życzę powodzenia.]

    Caelan

    OdpowiedzUsuń
  3. [A ja nie wiem, co tu jest do rozumienia... jak każda postać, ma charakter, przyzwyczajenia, jakąś historię... Szczerze mówiąc, dziwi mnie komentarz powyżej, różne rzeczy ludziom chodzą po głowie, a jak ktoś posuwa się do samobójstwa, to naprawdę poważna sprawa, szkoda dziewczyny:( Skąd ona pochodzi, że ją prześladowano?
    Miłej zabawy życzę! :))]

    Sorcha Tobin

    OdpowiedzUsuń
  4. [Ja tez nie bardzo rozumiem ten kontrast pomiedzy dziewczyna, ktora popelnila samobojstwo, a wesolym duszkiem, jakim z pewnoscia teraz jest. Chyba, ze bycie martwym wyzwolilo w niej, o zgrozo, jakies pozytywne uczucia w stosunku do... Swiata. Anyway, ja jestem gotowa, by cos glupiego zrobic! Chodz, wplataj nas w jakies klopoty :)]

    Jihoon/Abigail/Alexander

    OdpowiedzUsuń
  5. [Witam na blogu!
    Bardzo ciekawy pomysł na postać; nie pisałam wcześniej z duchem na grupowcu, powiem szczerze xD Karta nieco dobijająca, zważywszy na fakt, że Yilian zaakceptowała swoją osóbkę dopiero po śmierci i nauczyła się czerpać radość z 'życia'. Rozumiem również, że słuchanie muzyki, czy pisanie prac domowych, to swego rodzaju iluzja, wytworzona przez twoją postać? Wyobraża sobie, że naprawdę to wszystko robi, a żyjący to, w większości przynajmniej, zdają się akceptować?
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do Teddy'ego. Mógłby ją znać z czasów z szkolnych, gdyż z twojej karty wynika, że Yil zmarła już jakiś czas temu. Tak więc, mógłby ją-ducha poznać jako chłopiec, a teraz ponownie by ją tutaj spotkał, już jako nauczyciel. Twoja postać mogłaby sobie nie zdawać sprawy z tego, że to ta sama osoba, albo, co mogłoby mieć większy sens, pomieszałoby się jej, że Teddy akurat kończył Hogwart, gdy ona go "zaczynała". Daj znać, to coś wymyślimy :)]

    Teddy Lupin

    OdpowiedzUsuń
  6. [Hej. Znamy się? Czy mnie po prostu wyszukałaś wśród uczniów po wizerunku, hm? W sumie bez jakichś sugestii Autorów w komentarzach powyżej nie ogarnęłabym, że Twoja postać to duch. Bo jest duchem z tego co rozumiem, tak? Mylące są informacje o klasie, pochodzeniu etc. Nie wiem w sumie za co się złapać, myśląc nad wątkiem, skoro nawet nie ogarniam postaci. Może mi ją naświetlisz dokładniej? Witam na blogu ;)]

    Matthew Harrison

    OdpowiedzUsuń
  7. [A ja przywitam ciepło i zaproszę do siebie :)]

    Vladimir Karkarow

    OdpowiedzUsuń
  8. [Jak kłopoty, to Ashton, ale jak widzę już go znalazłaś. Powiedz mi, dlaczego panna jest martwa?]

    Solene // Ashton // prof. Lorelle

    OdpowiedzUsuń
  9. [Cóż. Widocznie nie mam prawa nie rozumieć karty, którą przeczytałam. Fakt, że nie wie, że popełniła samobójstwo zgrzytnął mi w chwili, w której napisałaś, że Ayers słucha muzyki. Bo w końcu to duch, więc jak? To mi nie pasowało.]

    Matt Harrison

    OdpowiedzUsuń
  10. [Jasne. Więc skoro uczęszczała na ONMS lub też dalej na nie uczęszcza, obaj muszą się znać. Teraz kwesia tego, jakie miedzy nimi będą relacje - pozytywne lub negatywne. Mi osobiście łatwiej prowadzi się wątek w relacji pozytywnej lub neutralnej, ale mogę zgodzić się też na negatywną.]

    Vladimir Karkarow

    OdpowiedzUsuń
  11. [Cześć.
    Och, w takim razie wybacz złą interpretację z mojej strony. Zrozumiałam, że zmarła już jakiś czas temu. Jednak jeśli jest w siódmej klasie, to Teddy i tak mógł ją znać; był Prefektem Naczelnym, gdy ona akurat zaczynała - no, chyba że od trzech lat powtarza siódmy rok, nie zdając sobie z tego nawet sprawy?
    W każdym bądź razie, jeśli masz ochotę na wątek z Tedem daj mi znać :)]

    Teddy Lupin

    OdpowiedzUsuń
  12. [ Koteł Yil jest równie zjawiskowy a imię jeszcze lepsze! <3 Jak ona tak interesuje się psychiką ludzką to Ignis rzeczywiście przykułby jej uwagę. ]
    Ignis Femoris

    OdpowiedzUsuń