19 marca 2016

Nie bój się umrzeć, bo śmierć to strasznie wielka przygoda



Isengrim

 Rosehemmel


DOM ROWENY RAVENCLAW | VII ROK | JASNOWIDZ

Chrzani bez poloru, a jego spokoju nie można nazwać dystyngowanym zachowaniem, bo to tylko agresywne pobudki do bycia cierpliwym ponad miarę. Sens życia gdzieś mu umknął razem z tymi wszystkimi mądrymi słowami, które przeczytał w książkach, skrzętnie zastąpionymi namiętnymi wizjami szlajającymi się bez ładu i składu po jego głowie, ale przyjdzie kiedyś taki czas, kiedy przestanie się zadręczać iluzorycznymi wyrzutami sumienia a widma ujrzanej przyszłości przeminą niczym przepędzone wiatrem burzowe chmury. Przestanie też szukać odpowiedzi na niebie, bo gwiazdy - to tylko gwiazdy i nic więcej, malutkie punkciki na niebie, tak zimne i odległe jak jego spojrzenie. Obecnie jednak budzi się znowu spóźniony, bez odrobionej pracy domowej, wtula więc twarz w poduszkę i zarządza już trzecią drzemkę tego koszmarnego poranka. Stan, w którym się znajduje na pewno zaprowadzi go na wyżyny nieróbstwa, tym samym pozostając wyklętym przez współmieszkańców zachodniej wieży na siódmym piętrze. Powiadają, że poprzestawiało mu się pod czaszką, kiedy oberwał tłuczkiem w piątej klasie, a tak naprawdę chciałby pozbyć się szeptów, które rozpraszają go w codziennym życiu i zatruwają powoli życie. A teraz owacje na stojąco, ruszył się z łóżka do biblioteki. 

JESION, 12 CALI,  PROSZEK Z GARGULCA  | PROBLEMY Z AGRESJĄ | INTELIGENTNY LEŃ | MAŁOMÓWNY | SZACHY CZARODZIEJÓW | PATRONUSEM KRUK | BOGINEM INFERIUS | SKRZĘTNIE SKRYWANE SEKRETY | BIAŁA KOTKA LADY OF SHALOTT | ZAKLĘCIA NIEWERBALNE | ZAŁATWI CI WSZYSTKO. ZA ODPOWIEDNIĄ CENĘ

poszukiwani    powiazania    listy Isena


bardzo, bardzo długo męczyłam się z tym gównem.
On jest cudowny w wątkach, słowo daję!
Wątki z: 

19 komentarzy:

  1. [Cześć :) Rzadko się tu spotyka jasnowidzów, ciekawy człowiek. Wielu wątków życzę i jakbyś miała ochotę, zapraszam do mnie na wątek... może do Sorchy, ten sam dom w sumie... Może dziewczynie by przyszło do głowy, że skoro chłopak jest jasnowidzem, to byłby w stanie w jakiś sposób odkryć, kim jest jej biologiczna matka i przyszłaby do niego po pomoc? Tak czy inaczej, miłej zabawy życzę! :)]

    Sorcha Tobin

    OdpowiedzUsuń
  2. [Nie no, ja nie mogę, ja się nie zgadzam, tej karty nie można nazwać gównem! :c Mnie się tam bardzo podobało i cieszę się, że w końcu z nami jesteś, bo widziałam w szkicach, że rzeczywiście walczyłaś z kartą. Zapraszam do wątku, bo mi się ostatnio wykruszyły, więc jakby były chęci, to pomyślimy nad czymś. A tak poza tym to życzę dobrej zabawy na blogu! ;)]

    Jemma Simmons/Molly Weasley/Maxine Carter

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Ciekawa postać, cieszę się że kolejny Krukon zasilił nasze cudowne szeregi <3 W inteligentnym leniu coś zjadło Ci n. :p
    Witam i życzę dobrej zabawy oraz masę wątków :) ]

    Astoria Macnair/Silas Mulciber/Alastor Quirke

    OdpowiedzUsuń
  4. [Ja zawsze piszę w taki sposób, bo uważam, że tak jest najlepiej. Jeśli chodzi o efekt końcowy, to już nie mnie oceniać, tylko innym, którzy to czytają. W takim razie czekam, co tam wymyślisz, chociaż widzę tu raczej pozytywną relację.]

    Maxine Carter

    OdpowiedzUsuń
  5. [Trochę słodka, trochę kopnięta... typowa nastolatka. :D
    Tak czułam, że to jest top secret. Nie wiem, znać się pewnie znają i tak... możemy zrobić jakieś powiązanie poprzez koty (jakaś afera znikających zwierząt, bo świr jakiś je podbiera w niecnym celu?) czy cokolwiek innego, jakaś luźna relacja... Chyba, że bardzo nie chcesz, to nie zmuszam. :3
    By the way - Skrzętnie Skrywane Sekrety brzmi trochę jak jakaś kolejna część 'Serii niefortunnych zdarzeń'... bardzo ładnie to sformułowane. ;D]

    Sorcha Tobin

    OdpowiedzUsuń
  6. [Bezwstydnie przyznaję, że podglądałam kartę od czasu do czasu i ciekawiło mnie, kiedy się pan o tak cudnym i nietypowym imieniu wreszcie pokaże na blogu w pełnej krasie. c: Widzę tu drobny konflikt interesów, bo Lloyd raz na jakiś czas też załatwia coś po cichu za dobry pieniądz, ale hej, wypracowanie na transmutację z 30% obniżką to chyba niezła karta przetargowa? Duży plus za jasnowidzenie i białą kotkę, za całą resztę zresztą też, bo mimo, że Krukon, to jednak nie wydaje się być chodzącą encyklopedią zdolną przegadać wszystko i wszystkich. No i to jego budzenie, takie ludzkie, zupełnie, jakbym z boku obserwowała samą siebie o poranku. :D
    Udanej zabawy, cześć!]

    Milliesant

    OdpowiedzUsuń
  7. [ Dzisiaj dobry dzień dla HK, bo obfity w dobre postacie. Twoja poetyckość też jest dobra, tak dobra, że aż mam ochotę dowiedzieć się, co kryje dla Vincenta przyszłość. Ale chyba to tak nie działa, co? :D
    Cześć! Miłej zabawy tu z nami.]

    Vincent

    OdpowiedzUsuń
  8. [Cześć! Może to zabrzmi bardzo dziwnie, ale skądś znam Twój styl. Nie wiem, czy ja zaczynam być paranoikiem, ale nie dość, że styl, to jeszcze takie drobne szczegóły w karcie (których lepiej nie będę wymieniać, żeby nie wyjść na to, że próbuje być Sherlockiem) bardzo mi kogoś przypominają. Bardzo. Ale możliwe, że to tylko paranoja, no chyba, że nie.. Nieważne. Nie przejmuj się tym, co napisałam, musiałam to zrobić!
    Wraz z moimi postaciami witamy Cię serdecznie na blogu i w razie chęci zapraszamy do siebie na wątek! :) W razie wybierania postaci - nie przejmuj się limitami! ]

    Aiden/Natan/Bellamy/Scorpius

    OdpowiedzUsuń
  9. [ Czy leń jest w stanie opanować zaklęcia niewerbalne? To wyższy poziom, który — o ile pamiętam z książek — wymagał sporo determinacji i zaangażowania. :D

    Nie wiem, jaki jest w wątkach, ale zdjęcie ma ładne. Imię zaś kojarzy mi się z Isengardem ;v Dobre skojarzenie.

    Cześć!]

    Enfys/Caelan

    OdpowiedzUsuń
  10. [Prawdę powiedziawszy - byłam na kilku blogach, ale na żadnym nie zawitałam długo, a Twój styl przypomina mi styl osoby, która była już tutaj. Gdybym miała dokładnie wyjaśniać skąd wzięły się moje paranoiczne zapędy, trwałoby to zdecydowanie zbyt długo :D Poza tym, nie zwykłam wyjawiać swoich mrocznych tajemnic w komentarzach na blogu, gdzie każdy może to przeczytać, a mówienie o tych zapędach zmusiłoby mnie żeby Ci o nich powiedzieć XD Pomińmy to.
    Czyli Bells. Okay. Jakaś propozycja relacji? Czy mam myśleć? :D]

    Bellamy

    OdpowiedzUsuń
  11. [ Byłam na wielu blogach, więc to bardzo możliwe, a już z doświadczenia wiem, że moja inwersja niektórych doprowadza do białej gorączki. Cieszę się więc, że jesteś w opozycji. :D
    A i skoro Wasz typ, to pewnie teraz macie już milion pomysłów i z chęcią się nimi ze mną podzielicie.]

    Vincent

    OdpowiedzUsuń
  12. [W pierwszej kolejności chwalę za piękny styl pisarski, treściwą kartę i samo imię bohatera. Wdała Ci się jednak do środka malutka literówka „tłuczkiem w piątek klasie”. Chętnie zacznę, jeśli wybierzesz sobie którąś z moich postaci i mniej więcej zarysujesz mi czego sobie dokładnie życzysz. Poziom mojej kreatywności bywa ostatnio kapryśny i raz jest, a raz go nie ma – dlatego tak lojalnie uprzedzam, gdyby to na mnie spadło wymyślanie powiązania czy okoliczności spotkania to może to nieco potrwać. Niemniej jednak postaram się należycie wykazać c:]

    Arsellus Langhorne/Cressida Rosier/Lance Griffin

    OdpowiedzUsuń
  13. [ To czekam grzecznie, bo chyba będzie warto.]

    OdpowiedzUsuń
  14. [ Kolejny inteligent chowający się za kotarą stworzoną z lenistwa. Mało tego, diler który może być przydatny. Myślę że Dakota byłaby rada mieć w nim znajomego, w szczególności w chwilach gdy czegoś by potrzebowała. Cześć, witam cię!]

    Dakota

    OdpowiedzUsuń
  15. [Bardzo fajny pan, rzeczywiście rzadko zdarzają się jasnowidzowie :> Witam bardzo serdecznie i zapraszam na wątek do Lisy. ]
    Lisa Farewell

    OdpowiedzUsuń
  16. [Podoba mi się ten pan. Z jakichś dziwnych powodów nie jestem w stanie stwierdzić dlaczego. Tak czy inaczej witam z lekkim opóźnieniem i zapraszam do siebie.]

    Solene // Aaron // Lorelle

    OdpowiedzUsuń
  17. [Gdybym Ci to powiedziała, musiałabym Cię zabić XD to jak z tym wąteczkiem? Myślimy coś, czy sobie odpuszczamy? :)]

    Bellamy

    OdpowiedzUsuń
  18. [Cześć c: Przyszłam poodkurzać i przy okazji obrabować Cię z wolnego czasu, bo chciałabym jakiś wątek :3]
    Off

    OdpowiedzUsuń