11 kwietnia 2016

I'm using white lighters to see what's in front of me


Elise Morley
czysta krew - Slytherin - szósta klasa - 12 cali, dąb, sierść Kuguchara - bogin: prześmiewczy tłum - patronus: nieznany - Cece
Bycie młodszą siostrą Młodszego Asystenta Ministra Magii nigdy nie było szczytem twoich marzeń. Ciągłe nagabywanie ze strony rodziców i porównania do Kierana lecące ze strony wszystkich członków rodziny przyprawiają cię o bóle głowy i coraz częstsze napady agresji. Czujesz presję doskonalenia się we wszystkich dziedzinach znanym czarodziejom, by móc w końcu dostać najmniejszą pochwałę i być na ustach każdego, choć na pięć minut. Wszyscy są pewni, że odziedziczyłaś każdą najgorszą cechę Ślizgonów i pozwalasz im tak myśleć, bo nawet nie starasz się pokazać, że się mylą. Jesteś oschła i uszczypliwa. Zarozumiała i nienawidząca wszystkich, którzy nie są równi tobie. Twój uśmiech już dawno przestał być szczery, a jedynie wredny, kiedy to wysyłasz pierwszoroczniaków pod sufit. Masz odruchy wymiotne przy każdym zaproszeniu do Klubu Ślimaka, a listy, które dostajesz, od razu palisz na śniadaniu, gdy tylko widzisz soczyście zieloną kaligrafię swojej matki. Nic cię nie interesuje oprócz nieustannych prób zostania animagiem i bronienia swojego kota, który często staje się ruchomym celem Irytka. Nie masz zamiaru iść w ślady swojej nad wyraz szanowanej rodzinki, a każda kolacja przy wspólnym stole kończy się kłótnią.

postać już tu kiedyś była, w tytule The Neighbourhood - R.I.P. 2 My Youth, kochajmy się!

5 komentarzy:

  1. [Dobry wieczór! Na wstępnie pochwalę kartę, która jest bardzo ładnie i schludnie zrobiona (oraz napisana). Trochę mi szkoda Elise, bycie porównywanym do kogoś i uczucie niedocenienia przez własnych rodziców jest okropne. Mam nadzieję, że uda się jej w życiu i choć odrobinę zmięknie :)]

    Paris

    OdpowiedzUsuń
  2. [Nie śpimy, witamy. Jeśli postać Hyuka Cię nie przerazi po przeczytaniu KP, to przy okazji zapraszam do siebie c:]

    Oh Hyuk

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć! Już dawno nie pojawił się tu ktoś ze Slytherinu, chociaż jeśli o mnie chodzi, to nie jest to jeden z moich ulubionych domów. Zdjęcie jest prześliczne, a kot Elise skradł moje serduszko. Twoja panna wydaje mi się być nieco podobna do Molly, tylko ich sytuacja rodzinna nieco się różni. W każdym razie życzę ci dobrej zabawy razem z nami i samych interesujących wątków!]

    Jemma/Molly/Maxine/Fanney

    OdpowiedzUsuń
  4. [Dzień dobry! Witam koleżankę Lali z dormitorium, im nas więcej, tym lepiej! Pani wydaje się byś taka dość obojętna, jeśli chodzi o opinie innych, czyli jest całkowitym przeciwieństwem Lalki, która po nocach czasem spać nie może, bo tak się przejmuje, co ludzie pomyśleli. Nie wiem, czy by się dogadały, ale zapraszam serdecznie, bo wierzę, że razem wymyślimy jakiś ciekawy wątek. :) A zdjęcie mnie zachwyciło, jest piękne i idealnie pasuje do Elise.]

    LALA I ARIELKA

    OdpowiedzUsuń
  5. [Za The NBHD i imię brata masz ode mnie dużego plusa już na dzień dobry. Niby taka zUa ta Twoja Elise, a jednak dla mnie bardziej smutna niż straszna z niej postać. Przykre jest w niej to, jak bardzo musi zabiegać o zostanie zauważoną i jak rzadko te jej starania dają jakikolwiek efekt, skoro musi uciekać się do rodzinnych awantur. Przy okazji nie mogę nie zauważyć, jak mocno się w tym względzie różnią nasze panny, bo Milliesant raczej garściami czerpie w faktu, że to obecnie jej starsza siostra jest wzięta pod lupę, więc z radością zostaje w cieniu ciesząc się, że nie musi spełniać cudzych oczekiwań. Zresztą, średnio mi dziewczyna do tego nawykła, w tej kwestii raczej by się nam panny nie dogadały. ;)
    Spóźniona (co, mam nadzieję, będzie mi wybaczone; nauka pochłania ostatnio większość mojego czasu i sił), ale wciąż tak samo serdecznie witam koleżankę z domu. Baw się dobrze na Kronikach, a dla Elise życzę odrobiny wytchnienia, bo niewątpliwie jej się przyda.]

    Milliesant Lloyd

    OdpowiedzUsuń