21 kwietnia 2016

TU MSC NA: "NUDNY CYTAT WYCIĘTY Z INTERNETU"

OFFELIA CARROW
 OFF  VI  HUFFLEPUFF  KLAROWNOKRWISTA  PORONIONY PORANEK  PATROPRACZ ♦ SZLACHETNE SERDUSZKO I ANIELSKA DUSZYCZKA ♦ NIESKALANE DZIECKO  GŁUPIA SZLAMOWATA GĘŚ  FUNDACJA CHARYTATYWNA  DOBRODUSZNY BLUSZCZ  NIE-AUROR, NIE-CARROW

- Chcę być zła!
- Lecz nie umiesz!
- Chcę być zła!
- Nie potrafisz! 
Nie pasujesz w nasze ramy! 
Slytherinu my żądamy!
- Nasz ród to ponad pięćsetletnia tradycja, w której każdy członek przesiąknięty jest złośliwością, wyrachowaniem i obłudą do szpiku kosteczki... a ty... ty wszystko niszczysz tym swoim... szlachetnym serduszkiem i anielską duszyczką! Rzygać mi się chce jak słyszę, że mam takie nieskalane dziecko! Wszyscy sąsiedzi się z nas nabijają! Wujcio Samuel przewraca się w grobie, patrząc na twoje... dobre, tfu, uczynki! Myślisz, że nie widzę jak przenosisz na druga stronę tych mugolskich ulic ślimaki, żeby nie przejechały ich te... jak im tam?
- Samochody...

- No właśnie! Uważasz, że jestem ślepa? Kim ty jesteś? Czarownicą z szanującego się rodu czy głupią, szlamowatą gęsią? O, a może fundacją charytatywną? Tak tak, nie myśl, że zapomniałam jak ubiegłego lata zbierałaś sykle na przeszczep rogu dla jednorożca! To hańba dla rodziny Carrow, że wychowaliśmy taki dobroduszny bluszcz!
Może najlepiej w ogóle zostań aurorem! 
- Mamo...

- A już nawet nie wspomnę nawet o Twoich "manierach"! Kto widział, żeby szanująca się, dystyngowana czarownica czystej krwi grzebała się w paszczy przy stole albo skakała jak opętana do szatańskich melodii?
- Te opętańcze skoki to taniec, a szatańską melodię mugole nazywają "muzyką klasyczną".

- Milcz, kiedy do ciebie mówię! Tylko głupoty gadać potrafisz! Za naukę byś się wzięła! O, zaklęcia! Który to już rok chodzisz do Hogwartu, co? Może wreszcie nauczyłabyś się czegoś przydatnego, Cruciatus albo chociaż Imperius, a nie ciągle te głupie uzdrowicielskie formułki i głaskanie wiewiórek...
- Hipogryfy. Nie wiewiórki.
- Co ci mówiłam?!
- Przepraszam, już milczę.

- A teraz marsz do pokoju! I nie wychodź, dopóki nie nauczysz się, co znaczy mieć na nazwisko Carrow!


17 komentarzy:

  1. [cześć! to dziewczątko nosi jedno z moich ulubionych imion. <3 szczerze współczuję jej rodzinki, ugh, tacy rodzice są okropni. ogólnie karta mi się podobała, szczególnie rymowane fragmenty. c:
    jeśli masz ochotę, to zapraszam do którejś z moich dziewczątek.]

    L.Cavendish | O.Wardhill | L.Weasley | O.Sheppard

    OdpowiedzUsuń
  2. [Yay, rymowanki! <3 Jak zobaczyłam zdjęcie, to myślałam, że to Ślizgonka, więc zdziwiłam się, kiedy zobaczyłam, że to jednak Puchonka. Cieszę się z tego jednak niezmiernie, bo ich tak tu mało, że każdy jest na wagę złota. Baw się dobrze!]

    Jemma/Molly/Maxine/Fanney

    OdpowiedzUsuń
  3. [dzień dobry. :3 podziwiam wszystkich, którzy są w stanie stworzyć Puchona - ja najwyraźniej mam zbyt ograniczoną wyobraźnię czy coś, bo takie miłe postaci kompletnie mi nie idą. :D bardzo przemyślana panna, mam nadzieję, że z nią wytrwasz. życzę miłej zabawy i zapraszam do siebie. c:]

    Lolita Crouch

    OdpowiedzUsuń
  4. [łał, jest mi ultramiło! :D hm, skoro Off to jest taka miła i dobra duszyczka, może natknęłaby się gdzieś na korytarzu na Lolitę, która a) dokucza biednemu chłopcu z pierwszej klasy, b) (gorzej?) podrywa jakiegoś niewiele starszego chłopczyka, który ewidentnie jest zachwycony? :D co powiesz?]

    Lola Crouch

    OdpowiedzUsuń
  5. [mogłoby i tak być. w sumie obie pochodzą z arystokratycznych, śmierciożerczych rodów, więc z pewnością miały ze sobą kontakt przed rozpoczęciem szkoły. Lolitka tak typowo zła nie jest, więc nie wiem, czy byłaby w stanie nauczyć Offelię czegokolwiek w tym zakresie, bo ona po prostu... hm, jakby to ująć. koncentruje się na innych sferach życia niż powinna? czyli randkach i chłopakach, ale w głębi jest jeszcze niewinnym dzieckiem, więc różnie z tym bywa. no, aczkolwiek możemy założyć, że rodzice Twojej panny byli wręcz zachwyceni Lolą i że jako dziecko często spędzała u nich wakacje, co miało na celu "wywieranie wpływu" na Off czy coś w tym rodzaju, a po prawdzie Crouch ma to zwyczajnie gdzieś, jak kto się zachowuje. można więc zrobić tak, że rodzinka Twojej postaci wywiera na niej presję i niejako zmusza do trzymania się w towarzystwie śmierciojadkowej śmietanki, a dodatkowo otrzymała za zadanie pilnowanie młodej w szkole, by ta niczego nie odwaliła, co obu im działa na nerwy, bo za sobą nie przepadają? a jeśli nie chcesz "nienawistnego" wątku, to mogą nawet dość się lubić, jednakże Lola traktuje całą tą opiekę z lekkim pobłażaniem i ciąga Offelię ze sobą po różnych śmietankowych spotkankach, coby rodzice się od niej odczepili?]

    Lola Crouch

    OdpowiedzUsuń
  6. [ja bardzo chętnie zaproszę do Olivii, bo ona wisi taka smutna i samotna. mam taki pomysł... właściwie to jest delikatny szkic pomysłu, który dalej rozwinie się w wątku, ale nie wiem, czy Ci się spodoba. :)
    dziewczyny dzieli rok, Dom i ogólne pochodzenie, więc możemy zakładać, że nie miały ze sobą raczej do czynienia. może tyle, że jeśli Offelia kręci się wśród Ślizgonów, to wcześniej mogły spotykać się przelotnie na jakichś imprezach czy czymś w tym rodzaju, bo Livs pojawiała się w tym towarzystwie ze względu na swojego chłopaka. i tutaj poszłabym w jakąś właśnie dziką imprezę, na której coś idzie nie tak, jak powinno (czytaj: ktoś ginie albo trafia do szpitala), a nasze panny są jednymi z osób, które były najbliżej tegoż zdarzenia, w związku z czym nieco spanikowane i ogólnie zdezorientowane usiłują dogadać się co do wersji wydarzeń, jaką będą musiały przedstawić nauczycielom i tego typu podobnym osobnikom, to tak na początek, a dalej myślę, że samo się rozwinie w jakiś ciekawy sposób. można im zawsze wlepić wspólny szlaban. albo coś. :D chyba, że masz inny pomysł, chętnie posłucham. :)]

    Olivia Wardhill.

    OdpowiedzUsuń
  7. [Cześć, ładna koleżanko z domu!]

    Albert

    OdpowiedzUsuń
  8. [Jeśli chodzi o Fay, to nie mam u niej zbyt wielu wątków, więc jak najbardziej może być, tym bardziej, że przyda się jej przyjaciółka. Tylko z pomysłem na sam wątek u mnie gorzej, przynajmniej na razie. ;_;]

    Fanney Caulfield

    OdpowiedzUsuń
  9. [wdzięczna będę za zaczęcie. :)]

    Olivia W.

    OdpowiedzUsuń
  10. [Zamieniam się w słuch! Wzrok.]

    Albert

    OdpowiedzUsuń
  11. [Patrzę się na to zdjęcie z dobre dziesięć minut i nie potrafię oderwać od niego wzroku ^^ A tak poza tym, to strasznie mi jej szkoda - nie móc być sobą wśród najbliższych, którzy oczekują od nas czegoś zupełnie innego. Życzę jej, jak i Tobie, wytrwałości :)]

    Paris

    OdpowiedzUsuń
  12. [ Dziękuję. Co prawda mój pan nie jest w stu procentach zły, ale już raczej nie stanie się bardziej dobry niż jest teraz. Eragon jest cudowny, chociaż film zepsuli xD ]

    Rhys Skeeter

    OdpowiedzUsuń
  13. [Nie jesteś jedyna :) Ja też jakoś nie radzę sobie ze swoimi wadami i ubytkami w pewnych cechach oraz zachowaniach. Chyba właśnie dlatego stworzyłam Kathryn taką, jaka jest.]

    Paris

    OdpowiedzUsuń
  14. [jeśli możesz, to bardzo pięknie proszę. :)]

    Lola Crouch

    OdpowiedzUsuń
  15. [O, to by się Bercik obruszył, gdyby się go Offka wyparła! No, no. Pewnie jej będzie przemawiał do rozsądku.
    Wiem, że pomysł jest Twój, ale czy mogłabym Cię prosić o zaczęcie, mimo wszystko? Troszkę nie wyrabiam.]

    Albert

    OdpowiedzUsuń
  16. [Jasne, coś takiego jak najbardziej wchodzi w grę. Postaram się nam zacząć w najbliższym czasie! c:]

    Fanney Caulfield

    OdpowiedzUsuń
  17. [Cześć, cześć! Właściwie chciałam już zaczynać nasz wątek, ale ogólnie chciałam opublikować kartę Fay jeszcze raz i zmienić kilka rzeczy, dlatego zrobię to dopiero wtedy, kiedy się ona pojawi. Będzie to miało więcej sensu, bo jednak coś ulegnie zmianie i nie chciałabym, aby później doszło do jakiegoś nieporozumienia. Niemniej jednak nasz wątek wciąż jest aktualny! ;)]

    Fanney Caulfield

    OdpowiedzUsuń