6 kwietnia 2016

Who is in control?

VALA TAVERNER
lat siedemnaście, klasa VI, Hufflepuff, półkrwi, metamorfomag, koło astronomów

a jak astronomia jedynym przedmiotem, który lubi 
b jak bezmyślne stworzenie 
c jak ciekawski bachor 
d jak dobra przyjaciółka 
e jak emocjonalna karuzela 
f jak fałszywa skromność 
g jak gadatliwy potwór 
h jak histeryczka 
i jak irytująca indywidualistka 
j jak jabłkowy sok, który piłaby litrami
 k jak kłótliwa panna, która ma zawsze rację
l jak leń patentowany 
m jak maruda 
n jak niecierpliwa i w gorącej wodzie kąpana 
o jak optymistka 
p jak panikara 
q jak Quentin kot 
r jak roztrzepana uczennica 
s jak szczera do bólu 
t jak tchórz 
u jak uparty osioł 
v jak Viviene, czyli znienawidzona starsza siostra 
w jak wiecznie hałaśliwa 
x jak X-men ulubionym filmem 
y jak Yuri rybka 
z jak zero zdolności


od autorsko
Halsey w tytule i Sabrina Carpenter na zdjęciu. Wątki krótkie, ewentualnie średnie. Romanse, dramaty, akcja - tak! Nie jestem wybredna i nie gryzę. A Mistrz Gry mile widziany!

6 komentarzy:

  1. [Dzień dobry!
    Bardzo się cieszę, że chociaż nie znalazłaś wolnej postaci, to i tak pojawiłaś się na blogu. Vala jest cudowna, już zdążyłam ją polubić. Pomysł na kartę oryginalny i ciekawy, już za samo to miałaś ode mnie wielkiego plusa na wstępie. ;) Życzę Ci wielu wspaniałych wątków i w razie chęci zapraszam do siebie!]

    ARIELKA i LALA

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Taką formę karty widywałam kilka lat temu i... myślałam, że zaginęła w czeluściach blogosfery. A przynajmniej na to liczyłam ;v

    Poza tym... jest tchórzliwa, ale szczera do bólu? Te cechy trochę jakby kolidują ze sobą. O postaci nie wiem nic konkretnego, bo jak na mój gust z tej krótkiej listy niewiele wynika. Noale powodzenia z postacią i cześć! :D ]

    Caelan/Enfys

    OdpowiedzUsuń
  3. [cześć!
    mi się tam ta karta podoba. zwłaszcza, że wiem, że samej nie starczyłoby mi chyba pomysłów, żeby wymyślić tyle hasełek opisujących którąkolwiek z moich postaci... więc podziwiam. :D ludzie to z natury osobniki, które lubią krytykować innych dla zasady, no ale... :)
    jako, że jestem miłośnikiem dramatów - zapraszam do siebie, najlepiej do Olivii, choć prawo ostatecznego wyboru zostawiam, oczywiście, Tobie: coś wymyślimy. c:]

    Lena Cavendish | Olivia Wardhill | Lucy Weasley

    OdpowiedzUsuń
  4. [Puchonka! Jak miło, że ktoś wciąż o nich pamięta i opiekuje się nimi, bo zawsze nam tu ich brakuje. ;) Muszę przyznać, ze zdjęcie jest śliczne. Na samym początku Vala wydaje się być niezwykle grzeczną i poukładaną dziewczyną, a tu niespodzianka! Wcale tak nie jest, co mi się podoba. Życzę dobrej zabawy na blogu i powodzenia!]

    Jemma Simmons/Molly Weasley/Maxine Carter

    OdpowiedzUsuń
  5. [O jaka śliczna panienka! Fajny pomysł na kartę, zawsze miło zobaczyć coś innego. Pasuje mi na Puchonkę, ogólnie ciekawa postać, mimo że nie wiem o niej za dużo. Powodzenia i ciekawych wątków, jeśli miałabyś też jakiś pomysł jak połączyć nasze postacie, to zapraszam! :)]

    Sabrina Rey

    OdpowiedzUsuń
  6. [Cześć! Baw się z nami długo i dobrze.
    Chętnie wpakowałabym Twoją panią, wraz z moją Laveną, w jakieś kłopoty. Co Ty na to? :)]

    Avalon, Lavena, Hyun

    OdpowiedzUsuń