14 września 2016

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Mia Død

VI rok | Gryfonka | 17 lat
Spójrz na nią. Cicha, spokojna, niczym nie wyróżniająca się z tłumu, prawda? Zawsze pomoże, jeśli potrafi udzieli dobrej rady, a nawet zrobi coś za Ciebie. Urocza dziewczyna, nie uważasz? Tylko odpowiedz mi na pytanie - dlaczego jak się uśmiecha, jej oczy wciąż są puste i bez wyrazu? 

Szepty, wciąż je słyszę...

W wieku piętnastu lat Mia trafiła do poprawczaka. Z rozgadanej, wesołej nastolatki stała się zagubioną i niepewną siebie dziewczyną. W Bastøy przeżyła najgorsze chwile swojego życia, o których nienawidzi wspominać. Wstydzi się tego, dlaczego tam trafiła oraz tego, co tam robiła. 

Boję się chwil, boję się znów
Stanąć w mroku zwątpień

Z rodzicami nie ma kontaktu od momentu, gdy wróciła na stare tory swojego życia. Wychowała ją babka, choć Mia wiedziała, że nawet ona nią gardzi. W końcu dziewczyna znalazła to, czego najbardziej jej brakowało u boku swojego brata - akceptację i zrozumienie. 

Boję się znów, boję się chwil
Powrotu do wspomnień

Kiedy ją widzisz, co myślisz? Pewnie jest tak głupiutka, że nie zdała klasy w Hogwarcie, a tutaj wszyscy zdają, prawda? Nie znasz jej historii, a oceniasz, niczym odrapaną i porysowaną książkę do zajęć. Mijasz szerokim łukiem, a czasem nawet obgadujesz.

Nie ocalało już nic
Niech nowego dnia umrze świt

Kochałam Cię, mamusiu. Całym serduszkiem pragnęłam, abyś była równie szczęśliwa, co kiedyś. Pamiętasz te czasy, gdy chwaliłaś się mną? Że nie jestem mugolaczką jak ojciec i Patrick. Że trafiłam do Gryffindoru i mam tę samą różdżkę co ty - dziesięciocalową, z kwiatem lilii. Ty mnie też kochałaś, pamiętasz?

5 komentarzy:

  1. [Ja nie, co nie zmienia faktu, że życzę ci weny i przede wszystkim sporo wątków. Sama nie jestem w stanie nic teraz zaoferować, bo mam burdel w życiu i urlop, ale baw się tu dobrze!]

    Halliwell, Alastair, Michalina

    OdpowiedzUsuń
  2. [A ja jestem bardzo ciekawa, co się stało w jej życiu... Cześć, dzień dobry. Weny, dobrej zabawy i wielu wątków, a jeżeli masz ochotę, to wpadnij do mnie.]

    Boo Blyton&Nymphaea Shadow

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć! Fajny pomysł na kartę! Życzę udanej zabawy na blogu, wielu owocnych wątków oraz abyś pozostała z nami jak najdłużej :3]

    Adam

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Witam Cię serdecznie, życzę dużo wątków i w razie czego zapraszam do mnie ;) ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. [Cześć.
    Bardzo lubię wątki i bardzo lubię takie postacie, jak Mia, niekoniecznie da się zrozumieć kim jest dziewczyna. Trudną ją rozgryźć po karcie, ale takie właśnie karty są najlepsze! Bardzo mi się podoba i chętnie napiszę wątek z tobą! Mam nadzieję, że z wzajemnością. c:
    Wybierz postać, na pewno uda nam się coś wymyślić!]
    Charlie/ Romèo

    OdpowiedzUsuń