5 października 2016

stone cold

 – powiązania –

u. 21 stycznia 2006 – krukon na siódmym roku – matka mugolaczka, ojciec czarodziej – jedynak – różdżka: 11 cali, ostrokrzew, włos jednorożca, średnio giętka – patronus: drozd wędrowny – bogin: nieznany – onms, starożytne runy – liga ochrony lelków, stowarzyszenie walki o emancypację skrzatów zniewolonych – kocur Leon, którego pieszczotliwie nazywa "synkiem" – bagaż doświadczeń mimo młodego wieku – dusza artysty-introwertyka – mól książkowy – wegetarianin – feminista – zagorzały obrońca zwierząt oraz praw człowieka – wolontariusz w mugolskich ośrodkach pomocy: fundacji dla niepełnosprawnych i schronisku dla zwierząt – pisarz-amator – ciągnie go do zjawisk paranormalnych, okultyzmu, wszystkiego, co "inne" i "dziwne" – miłośnik klasyki rocka, kwaśnych żelków, kinematografii oraz poezji – nie odmówi filiżanki herbaty, wizyty w galerii sztuki/muzeum/kinie ani dobrego koncertu – idealny wieczór? kocyk, serial lub książka i mruczący cicho Leon u jego boku – uczy się pilnie, jest ambitny, jednak nie przepada za wyrywaniem się do odpowiedzi, woli obserwować i robić swoje, niż biec do kolejki po najlepszą ocenę – bardzo trudno wyprowadzić go z równowagi – każdemu daje drugą szansę, ponieważ wierzy, że jeśli się czegoś naprawdę chce to nie ma żadnych przeszkód na drodze, by to osiągnąć – od dzieciństwa fascynuje się kryminalistyką i psychologią, pragnie wiązać swój przyszły zawód, z którąś z tych dziedzin, a najlepiej z obydwoma – wnuczek babuni, którą uważa za swoją mentorkę – posiada dużą wiedzę i lubi się nią dzielić – zadaje mało pytań, jednak bardzo chętnie udziela odpowiedzi – ciężko zdobyć jego zaufanie – rzadko się uśmiecha, jest często pogrążony we własnych myślach i jakby oderwany od rzeczywistości

[Hehej, razem z Jerem poszukujemy wciągających i nietuzinkowych wątków oraz powiązań. Nie boimy się nowych wyzwań i uwielbiamy zaczynać.]

11 komentarzy:

  1. [ Hahaha, jaki hipster! Ale super, bardzo mi się podoba :) Jeżeli masz ochotę to zapraszam do siebie, może uda nam się wymyślić coś wciągającego ;) ]

    Julia Jones

    OdpowiedzUsuń
  2. [ No nie wiem, tak mi się po prostu skojarzyło ;) Ok, masz jakiś pomysł na ten wątek? I w ogóle w jaką stronę idziemy? Bo mi tak sobie idzie wymyślanie od zera :/ ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. [Witam serdecznie na blogu :) Życzę udanej zabawy i mnóstwa weny oraz mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej :]
    Bardzo mugolski ten twój czarodziej, co - według mnie - ma spory urok ;) Leoś musi być świetnym kompanem, skoro dorobił się takiego przezwiska ze strony Jeremy'ego ;)]

    Ted Teddy Lupin

    OdpowiedzUsuń
  4. [Ach, 'Leon Zawodowiec' to świetny film; mój ulubiony, a i sam Ted go zna, mimo że z reguły woli mugolską muzykę, niżeli kinematografię ;)
    I cieszę się, że owe określenie zostało przyjęte przez Ciebie jako komplement - tak właśnie chciałam ;)
    Raz jeszcze, udanej zabawy, a w przypadku chęci, zawsze zapraszam do siebie.]

    Ted Lupin

    OdpowiedzUsuń
  5. [Dzień dobry! Jeremy mnie zauroczył, zwłaszcza jego miłość do Leona i kwaśnych żelków. Przy czytaniu karty czułam się trochę tak, jakbym czytała o sobie. :D
    Życzę Ci miłej zabawy i zapraszam do siebie w razie chęci! :)]

    Lala Krum

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Cześć, napisałaś mi komentarz, a ja nigdzie nie mogę znaleźć tej Charlotte, o której mowa! Czy dopadła mnie galopująca ślepota, czy też Jeremy jest postacią nie obok, ale zamiast? ]

    Morgan Demerritt

    OdpowiedzUsuń
  7. [Jaki fajny z niego chłopiec! Możemy z Daisy prosić o jakiś wątek?]

    Daisy

    OdpowiedzUsuń
  8. [Och, on jest taki... uroczy. Chyba żadne inne słowo lepiej go nie opisuje ;)
    Życzymy mnóstwa wspaniałych wątków, świetnej zabawy, a przy okazji zapraszamy do siebie! Wymyślmy im coś szalonego<3]

    Addison

    OdpowiedzUsuń
  9. [Bardzo mnie to cieszy :) Od razu wolę wspomnieć, że nie jestem najbardziej aktywnie odpowiadającym autorem, ale nikogo nie olewam xx Jeśli Ci więc nie przeszkadza nie dostawać czasami odpisu przez dłuższy czas, z niecierpliwością czekam na nasz wątek :) Zawsze staram się aczkolwiek sprężyć, w miarę możliwości.
    Teddy nie jest łatwym człowiekiem, niektórzy pokusiliby się zapewne o określenie go mianem beznadziejnego przypadku, ale to dobry chłopak...gdzieś tam. Niewiele mówi ostatnimi czasy i jeszcze mniej po sobie pokazuje, ale chyba się jakoś z Jeremym dogadają. Masz może jakieś pomysły? Z reguły jestem otwarta na wszelkie propozycje :)]

    Ted Lupin

    OdpowiedzUsuń
  10. [ Nie będę pisać, jak wygląda sprawa z mojej perspektywy, ale zdaniem innych podobno da się mnie znieść po względem literackim, więc być może nie zawiodę Twoich oczekiwań.
    Co dokładnie chcesz napisać?]

    Viggo

    OdpowiedzUsuń
  11. [Cześć. c:
    Strasznie podoba mi się Jeremy; nie dość, że z sentymentu, bo niesamowicie podobny do mnie, to jeszcze został tak ładnie ubrany w słowa. Bardzo chciałabym napisać z Tobą jakiś pełen dramatów, zwrotów akcji i nieoczekiwanych zdarzeń wątek – skusisz się?]

    Forsyth Lester / Lily Potter

    OdpowiedzUsuń