9 listopada 2016

Krótki lot motyla bojowego

Dante H. Faust
Ravenclaw, VI rok, dwanaście cali czarnego bzu, ukształtowane w dość giętką różdżkę z włóknem ze smoczego serca,
Patronus..? A po co mi on...? I tak wszyscy umrzemy... Chociaż mój to przypomina sowę albo jak kto woli skrzydlatą gałkę lodów... Moim boginem jest... no nie będę się chwalił... ale mam awersję do bananów i... Fuj... Zawsze to mówię i nikt nie dopytuje czy to aby na pewno prawda.
Należę do klubu eliksirów! I niestety do klubu pojedynków bo ojciec bardzo tego chciał... Bawię się też czasem w klubie zielarstwa by podpytać o jakieś interesujące mnie rośliny.
Nie mam tragicznej historii. Rodzice nawet mnie kochają, chociaż to nie jest łatwe. Wciąż mam pretensję do matki za to, że wychowała mnie zbyt dobrze. Bywam uprzejmy, grzeczny i potrafię prawić komplementy. Kiedy ktoś mnie odwiedza, częstuję tym co mam a potem przeżywam w duchu to, jak można kogoś tak obeżreć z zapasów. Nie lubię być odpowiedzialny, czuć że od mojej decyzji może wiele zależeć. Dlatego właśnie nie zdecydowałem się na wyścig, którego celem jest prestiż i szeroko pojęta władza. Swojej przyszłości nie widzę w Ministerstwie Magii ani wśród Aurorów. Chyba się do tego nie nadaję. Poza tym, moja różdżka potrafi sobie ze mnie zakpić, co nie powinno się zdarzać "tym wybranym". 
Ale do rzeczy...
Moja pasją są eliksiry. Uważam, że tylko to na tym świecie ma jakieś znaczenie. Zdążyłem poznać już trochę tę szkołę, jej uczniów i nauczycieli. Zdążyłem poznać zamek i część jego zakamarków. Znalazłem nieduży pokoik na jednym z górnych pięter. Tam stworzyłem swój mały świat. 
Wymykam się czasem do Zakazanego Lasu w poszukiwaniu pewnych ziół i innych skarbów, potrzebnych do eliksirów. Zdarza mi się nawet, ale to sekret, podkradać coś czasem z magazynu profesorskiego. 

39 komentarzy:

  1. [Cześć! Życzę udanej zabawy na blogu, wielu owocnych wątków oraz zostań z nami jak najdłużej! :)]

    Wiktor/Mathias/Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. [Oh, jakiż on uroczy! Co prawda, trochę więcej ma wspólnego z moim Danielem, ale męsko-męskie średnio mi idą, więc zapraszam do Gwen, oni też powinni się dogadać, a może wymyślimy coś fajnego :D
    Cześć!]

    Gwen

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Witam serdecznie na blogu i zapraszam do wątku, jeśli masz ochotę. Może Dante chciałby czasem wpuścić Julię do swojego tajnego świata eliksirów i mieć w niej coś w rodzaju partnera zbrodni? ;) ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. [Nie dość, że gif jest uroczy, to jeszcze sam Dante jest przesłodki :) Skrzydlata gałka lodów w ogóle mnie urzekła! Cześć, życzę ci mnóstwa świetnej zabawy, ciekawych wątków i oczywiście zapraszam do mojej nieposkromionej złośnicy, może uda nam się wymyślić coś szalonego :) ]

    Addison

    OdpowiedzUsuń
  5. [Paskuda we własnej osobie! :D Dante jest takim uroczym chłoposzkiem, że gdzie ja bym śmiała odmówić wątku! <3 W zasadzie dogadałby się z Wiktorem, który ma na dosłownie wszystko wyjebane XD Na miotle lata za głupią piłeczką tylko po to, bo coś robić trzeba, nie? Nie samymi książkami człowiek żyje :D]

    Wiktor

    OdpowiedzUsuń
  6. [Witam na blogu! :)
    Bardzo fajny ten twój Dante; od imienia począwszy, poprzez ciekawy rodzaju buntu, na eliksirach skończywszy :D I czemu niestety, jeśli chodzi o Klub Pojedynków? Gwarantujemy z Teddym świetną zabawę :P
    Skoro o nim mowa, z młodym Lupinem z pewnością by się dogadał, choćby przez samą słabość do eliksirów ;) Acz z Jamesem też by zapewne wspólny język znaleźli.
    Życzę wielu ciekawych wątków oraz czasu i weny na ich pisanie, mając nadzieję, że będziesz się z nami świetnie bawić!]

    Ted Teddy Lupin || James Potter

    OdpowiedzUsuń
  7. [Romans czy nie, w ogóle męsko-męskie jakoś średnio mi idą :c
    Mam kilka pomysłów jak ich połączyć. Pierwszy to taki, że mogą się znać ze wspólnych zajęć, na niektórych czasami mogą razem siedzieć, na innych być w parze przy jakimś projekcie, ale ogólnie nie są żadnymi dobrymi znajomymi. No i pewnego wieczora, gdy Gwen będzie sobie spacerować, może znaleźć kryjówkę Dantego.
    Drugi pomysł mam taki, że oboje coś tam mogą do siebie czuć, ale jakoś nie bardzo zdają sobie z tego sprawę, chociaż wszyscy dookoła nich to widzą. Oni jednak wciąż powtarzają jesteśmy tylko przyjaciółmi/dobrymi znajomymi, aczkolwiek często ze sobą spędzają czas i na wszystkie większe imprezy chodzą razem.
    Możemy też pomyśleć jeszcze nad czymś innym, albo któryś z tych dwóch pomysłów zmodyfikować, jeśli nie będzie ci coś pasowało :)]

    Gwen

    OdpowiedzUsuń
  8. [Nie spodziewałam się tego, ale Chłopiec wzbudził we mnie jakieś skrajnie ciepłe uczucia! I piszę to prawie usypiając, więc coś w tym musi być. Osobiście bardziej przepadam za ciemniejszymi bohaterami, ale ten Twój jest taki, to pozytyw, normalny, a przez to wiarygodng. Cześć!]

    Francis, Virginia i Jovan

    OdpowiedzUsuń
  9. [Cześć, bardzo sympatyczna postać Ci wyszła :) z chęcią stworzyłabym jakieś wątek, tylko nie wiem jeszcze jak by tu połączyć nasze postacie ;) Nie wiem też, która z moich przypadnie Co do gustu :)]

    Artair, Avalon, Hyun, Lourdes i Vinay

    OdpowiedzUsuń
  10. [ Hmm... Myślałam właściwie o już ukształtowanej relacji, w której Dante i Julia byliby całkiem dobrymi znajomymi, którzy raz na jakiś czas warzą sobie razem eliksiry w tym jego pokoiku.
    Ale jeżeli chcesz zacząć od początku to w sumie tak też możemy zrobić. Tylko właściwie jak Julia by się dowiedziała, co on robi to raczej miałaby to gdzieś, no bo niech sobie chłopak robi co chce. A też trochę wątpię, że okradałaby sama szkolne zapasy, bo ona bardzo lubi eliksiry i jest z nich niezła, ale jest mała szansa, że sama wpadłaby na to, żeby je sobie gdzieś warzyć potajemnie. Więc no... trzeba by to jakoś fajnie rozpracować :) ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. [Z mojej trójki masz do wyboru bohaterów z troszkę różnych bajek. Nadgorliwą dziennikarkę, która próbuje dokopać się do czarnej prawdy o świecie czarodziejów. Młodego antagonistę w postaci osiemnastoletniego Ślizgona - Jovana, który w sumie z nikim obecnie nie pisze, więc można to wykorzystać. Oraz wspomnianego Francisa, wytwórcę różdżek o nie do końca pozytywnym charakterze. U F. również można coś wymyślić! Wybierz sobie kogoś, może być wspomniany Ollivander, przedstaw zaczątek relacji, ja go uzupełnię i już!]

    Virginia, Jovan i Francis

    OdpowiedzUsuń
  12. [Możemy popisać obydwoma, żaden problem ;) U Jamiego mam na chwilę obecną mniej wątków, więc gdybyś uznał/a to kartę przetargową, bierzemy jego :P Za bardzo nie mam jednak pomysłu na wątek sam w sobie...
    James nie mieszka w Hogsmeade, tylko tam pracuje i przebywa w celach mniej lub bardziej rozrywkowych. Teddy w szkole uczy i obecnie mieszka, więc o spotkanie jego osoby z pewnością nie było trudne. Pytanie tylko, w jakich okolicznościach. Wpada Ci cokolwiek do głowy? Jeśli nie, zawsze możemy sobie na razie wspólne pisanie odpuścić i zaczekać, aż któreś z nas coś wymyśli ;)]

    Teddy || James

    OdpowiedzUsuń
  13. [Tak, uczy Dantego OPCM i jest opiekunem Klubu Pojedynków, więc z pewnością dobrze kojarzy twoją postać ;)
    Czekaj, przypadkiem zamieni w jakieś stworzonko? o.O Musi mieć naprawdę świetnie opanowaną Transmutację, aż pozazdrościć :D Niemniej, bardziej przekonuje mnie pomysł z Zakazanym Lasem; Teddy go bardzo dobrze zna, więc zdawałby sobie sprawę z czyhających tam niebezpieczeństw. To co, decydujemy się na taki wątek?]

    Teddy

    OdpowiedzUsuń
  14. [Bo tak do końca, to Francis nie jest dojrzały. Raczej myśli, że jest, ale wiadomo, że wyobrażenie nijak ma się do rzeczywistości.
    Jeśli chodzi o Jovana - mógłby zgłosić się do Twojego chłopca, oczywiście kierowany własnymi potrzebami, w sprawie eliksiru. Niezobowiązująco zagadałby go w bibliotece o jeden konkretny, bardziej go interesujący. Ale to dopiero zaczątek pomysłu.]

    Jovan Hamilton

    OdpowiedzUsuń
  15. [ Moim zdaniem wątki z jakimś ciekawym, najlepiej skomplikowanym powiązaniem i historią są najfajniejsze i tam to dopiero jest masa pomysłów (tylko trzeba to powiązanie wymyślić :D). Ale właściwie nie mam ani jednego wątku, który zaczynałby się od zera, więc może to nie jest takie głupie, chociaż nieco ryzykowne, bo nie wiem jak bym się w tym odnalazła. A jakbyśmy miały iść w tę opcję, że już się trochę znają to też spoko by było jakąś historię dobudować.
    A co do eliksirów... Wspólnego projektu raczej nie dostaną, bo Julia jest rok starsza, ale zawsze może coś innego się pojawić. Tylko ja szczerze mówiąc nie mam jakoś na to wizji :D Eliksir wielosokowy spoko, ale nie wiem w jakich okolicznościach. Ty masz jakieś pomysły? ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  16. [Pewnie, mogę zacząć, z przyjemnością ;) Nie obiecuję tylko kiedy, więc mam nadzieję, że nie obrazisz się, jeśli przyjdzie Ci poczekać, zanim napiszę nam coś sensownego xx]

    Teddy

    OdpowiedzUsuń
  17. [O, coś takiego też może być :) No to chyba możemy już zacząć, kto to zrobi? :D]

    Gwen

    OdpowiedzUsuń
  18. [ Cześć C: Fragment 'I tak wszyscy umrzemy' trafił prosto do mojego serca. No a postać o imieniu Dante i nazwisku Faust musiała zostać stworzona przez fana literatury, ale może się mylę.
    Jasne, że jestem chętna na wątek. Masz jakieś koncepcje? ]

    Arthur

    OdpowiedzUsuń
  19. [W takim razie będę bardzo wdzięczna za zaczęcie :3]

    Gwen

    OdpowiedzUsuń
  20. [Zacznę w takim razie! Jakoś na dniach.
    Nie wiem, czy zauważyłaś, ale prowadzę wątki w osobnych kartach. Bardzo Ci będzie to przeszkadzać?]

    Jovan

    OdpowiedzUsuń
  21. [Ależ on się ładnie literacko nazywa! Piękny gif i bardzo ciekawa karta. Witam Krukona w naszych skromnych progach. A gdyby miał chęć na wątek - Trixie taką znajomością nie pogardzi!]

    Trixie

    OdpowiedzUsuń
  22. [O, jakie super nazwisko! <3 Czeeeść, dzięki bardzo za powitanie. Kurcze, powiem szczerze, że jeśli chodzi o Dante to bardzie widziałabym go już w wątku z moją panienką Throne (mogliby razem pobawić się eliksirami i spróbować okiełznać swoje różdżki z czarnego bzu ; D), niźli z Olgierdem. Także, gdyby była chęć – jednak zapraszam do mojej zagubionej duszki ze Skrzydła Szpitalnego. ;]

    OLGIERD ERETEIN i pielęgniarka Vera

    OdpowiedzUsuń
  23. [Cześć, piękny chłopcze. No, no. Imię Dante i nazwisko Faust to trochę destrukcyjne i wybuchowe połączenie, ale oby Ci się z nim wiodło. Postać, wnioskując po skromnej karcie, głęboka, autentyczna i nie zamknięta w szufladce własnego domu. Chwali się. Poza tym chłopak wydaję się dość bystry i mimo pewnego nieogarnięcia magicznego, całkiem głęboki. To też się chwali.

    Aż żałuję, że jakakolwiek relacja mojej Marjorie z Dantem praktycznie nie ma prawa bytu. Panna jest chyba dla niego zbyt płytka i wyniosła jednocześnie.

    W każdym razie życzę długich wątków, długiej komitywy z postacią i hektolitrów weny.]

    Marjorie

    OdpowiedzUsuń
  24. [ Zawsze szukam kogoś do współpracy, zwłaszcza w Klubie Eliksirów. Ktoś by się przydał :) ]

    Frederick

    OdpowiedzUsuń
  25. [Słońce Ty moje, Dante cudowny, z moim zaczęciem może być kiepsko, więc jeśli nie chcesz czekać kolejnego tygodnia, mogę stworzyć kartę i w Twoje oddać dłonie pierwsze słowa.]

    Jovan Hamilton

    OdpowiedzUsuń
  26. [Łap!. Ja się zwyczajowo nie wyrabiam z życiem!]

    Jovan Hamilton

    OdpowiedzUsuń
  27. [Owh, dzięki wielkie. <3
    Nie wiem czy poznajesz, ale mamy mieć wspólny wątek na BAA, więc, nie chcąc wkopać się w za dużo i zmarnować i jeden i drugi, tutaj na razie niestety odmówię. Ale ten Dante jest cudowny, tak jak i ten drugi.]

    Axel

    OdpowiedzUsuń
  28. [ Jeśli masz jakieś myśli co do wątku, to dawaj :) ]

    Frederick Winters-Macnair

    OdpowiedzUsuń
  29. [Hej, hej. Miałam krótki urlop. Przepraszam za tę ciszę. Jasne, że tak! Kwestia tego czy wolisz jakiś pozytywniejszy czy mniej pozytywny wątek, hm? :)]

    Artair, Avalon, Hyun, Lourdes i Vinay

    OdpowiedzUsuń
  30. [Jak najbardziej ;3 Zastanawiam się jaką relację im strzelić :D]

    Wiktor

    OdpowiedzUsuń
  31. [ Jasne, przepraszam Cię, że nie odpisywałam, ale jakoś tak częściowo wypadłam z rytmu. I pomysł też mi się gdzieś zgubił po drodze. Miałam na to jakąś wizję na początku (tak jak Ci pisałam, taka dość bliska znajomość, gdzie warzą sobie eliksirki w tej kanciapie Dantego i jest fajnie), ale po drodze ewoluowało to i teraz jakoś nie mogę się odnaleźć. Bo jakoś zaczynanie od nowa średnio mi się widzi, a też jakoś nie czuję, że się wkręcę w przyłapywanie na kradzieży i jakieś przeszpiegi tak po prostu (kiedy nie mamy konkretniejszego powiązania). No i nie wiem... Postanowiłam, że pomyślę i Ci odpiszę, ale z tego pomyślę jak na razie niewiele wyszło. Ale nadal jestem chętna na wątek ;) ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ I dobrze, że się przypominasz! :) ]

      Usuń
  32. [Cześć, bardzo przyjemna karta. Z chęcią pokusiłabym się o jakiś ciekawy wątek. Może nawet z eliksirami w tle jeżeli tylko masz chęć! :)]

    Amelia Mulciber

    OdpowiedzUsuń
  33. [Usunęłam jednak Gwen, gdyż na Hogwarcie chyba jednak lepiej mi idzie pisane postaciami męskimi ;) Męsko-męskie zaś średnio mi idą, ale jeśli chcesz i masz pomysł, możemy spróbować :)]

    Victor

    OdpowiedzUsuń
  34. [ Jasne, wybacz ten zastój D:
    Hm, Arthur raczej sam zajmuje się swoimi interesami, a do Zakazanego Lasu raczej nie udałby się za obcym osobnikiem, ale proponuje coś innego. Więc co ty na to, żeby Dante uratował topiącego się Arthura? ]

    Arthur

    OdpowiedzUsuń
  35. [Ojej, przepraszam! Byłam pewna, że odpisałam, ale tak na sto pro. Nie wiem, co się zadziało... :C Niemniej, no niestety jedyne, co mam w głowie to tylko ta nieszczęsna różdżka, chyba że wykorzystamy jednak sztampowo Skrzydło Szpitalne i Dante'go (dobrze odmieniam?), który tam trafił po wycieczce do Zakazanego Lasu? ;]

    pielęgniarka VERA i jej opóźniona, nieogarniająca autorka

    OdpowiedzUsuń
  36. [Wylądowałam w szpitalu, ale wrócę. Nie wiem tylko kiedy. Jeśli nie masz cierpliwości, na spokojnie zrezygnuj z wątku.]

    Jovan, Virginia, Francis

    OdpowiedzUsuń
  37. [ Czasu ani miejsca nie mam. Chyba że masz naprawdę dobry pomysł. Wtedy wciąż nie mam czasu ani miejsca, ale mam ochotę pisać.]

    Viggo

    OdpowiedzUsuń
  38. [Cześć! Powracam do życia po długiej przerwie i poszukuję szaleńców, którzy wciąż chcieliby ze mną pisać ;) Masz może ochotę na wątek z Addie?]

    Addison

    OdpowiedzUsuń