29 grudnia 2016

Erick DeVille


VII ROK | RAVENCLAW


Chodź. Chodź, złap mnie za rękę. Zaciśnij palce, wbij paznokcie w bladą skórę. Zrób to zaraz, już, teraz, natychmiast - jutro możesz krzyczeć, albo, jeśli chcesz, możesz rzucić we mnie talerzem z tej starej zastawy matki. Możesz zalać winem i wypalić małe dziury w dywanie, który leży w salonie, rozbić kryształowy żyrandol, odwrócić wszystkie rodzinne portrety twarzą do ściany, choćby ciotka Beth głośno protestowała. Możesz zerwać kwiaty ze wszystkich krzewów róży, jakie rosną pod oknami jadalni, o ile nie pokłujesz się ich kolcami. Możesz zrobić cokolwiek zechcesz. Nawet jeśli pojutrze poniosę konsekwencje tego wszystkiego, możesz. Bo wiesz, mi już doskonale wszystko jedno.

14 komentarzy:

  1. [Dobry wieczór! Ach, postać, zdjęcia oraz sama karta — wszystko jest w moim klimacie, a przynajmniej w takim, który bardzo lubię, ale niezbyt wychodzi mi jego osiągnięcie. Naprawdę, jest tu cudownie. Poza tym ostatnie zdanie tak bardzo kojarzy mi się z moim ukochanym Video i jednym z ich niesamowitych utworów, że jestem niemal w niebie. Poza tym sam Erick i karta jakoś idealnie mi do niej, nich w sumie, pasuje. Czyżby fanka wyżej wspomnianego zespołu czy może tylko piosenki? Dużo świetnej zabawy, samych ciekawych wątków i jak najdłuższej przygody z Kronikami! Myślę, że uda nam się jakoś połączyć nasze postaci, dlatego zapraszam.]

    Lisa Bassett

    OdpowiedzUsuń
  2. [Cześć! Karta za wiele nie mówi, ale pan Krukon wydaje się być intrygujący. Mnóstwa weny, wątków masy i czasu!]

    Scarlett Bell i Zabini

    OdpowiedzUsuń
  3. [Ta karta jest tak aesthetically pleasing dla moich oczu, że nie mogę się napatrzeć. No i tekst też bardzo mi się podoba, bo niby prosty, a jednak coś w sobie ma.
    Dobry wieczór, życzę dużo weny i ciekawych wątków!]

    Joshua Yaxley

    OdpowiedzUsuń
  4. [To zdjęcie jest takie tumblrowe, a sam Erick wydaje się być bardzo enigmatyczny, ale za to jaki ciekawy (: Bawcie się dobrze, dużo weny na rozwijanie Krukona!]
    Hugo

    OdpowiedzUsuń
  5. [Achh, nieszablonowa karta, która bardzo wpada w moje gusta, minimalizm dodaje uroku, a ja jestem oczarowana. A będę jeszcze bardziej, jeśli zdecydujesz się na wątek z Bellamym. :)
    Mnóstwa wątków i weny! c;]

    Bellamy

    OdpowiedzUsuń
  6. [Witam serdecznie na blogu! :)
    Zawsze podziwiam autorów potrafiących pisać minimalistyczne, ale sensowne i ciekawe karty postaci. Twoja z pewnością do takich należy, tak więc szczere gratulacje! ;)
    Życzę udanej zabawy w naszym gronie oraz wielu ciekawych wątków, mając nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej. W razie chęci, zapraszam...]

    Teddy Lupin || James Potter

    OdpowiedzUsuń
  7. [ Nie no, po prostu nie mogę przejść obok tej karty obojętnie. Jest przepiękna! Witam Cię serdecznie, życzę udanych wątków i dobrej zabawy oraz zapraszam do siebie, jeśli tylko masz ochotę :) ]

    Julia | Olivia

    OdpowiedzUsuń
  8. [ Bardzo specyficzna forma karty. Intryguje, choć właściwie niczego nie zdradza o postaci. Ale od czego są wątki, prawda? :D Trochę żałuję, że zdjęcie Sahoresa takie małe, bo lubię ten wizerunek.

    Cześć! Jako kolejna witam na blogu i życzę powodzenia w prowadzeniu Erica (swoją drogą świetny wybór imienia). A jeśli tylko istnieje możliwość, by połączyć go w jakimś wątku ze Sloane, to chętnie się piszę. :v ]

    Sloane

    OdpowiedzUsuń
  9. [Karta jest przepiękna wizualnie, ale... Ładnie jest też napisana i chociaż kocham minimalizm, nie umiem wymyślić nam żadnego wątku. Za mało mam informacji by coś zaproponować. Gdyby co... Może Tobie łatwiej będzie coś zaproponować :) Zapraszam!]

    Artair, Avalon, Hyun i Vinay

    OdpowiedzUsuń
  10. [Cześć! Świetnie zrobiona karta, strasznie zazdroszczę, bo sama tak nie umiem! Minimalistyczna, jednak wywiera ogromne wrażenie. Addie bardzo chętnie zmierzyłaby się z diabolicznym (nazwisko w końcu dość sugestywne!) Erickiem. Ja od siebie życzę ci mnóstwa ciekawych wątków i oczywiście zapraszam do siebie!<3]

    Addison

    OdpowiedzUsuń
  11. [Ach, minimalizm i połączenie kolorów, miód na moje oczy. Aż miło popatrzeć na twoją kartę postaci!
    Niewiele wiadomo o Ericku, ale pomyślałem w pierwszej chwili o tym, czy ich rodzice nie mogliby się znać. Nie mam powiązania tego typu i z tego co zauważyłem, nikt czegoś podobnego ci nie proponował. To tłumaczyłoby, jak się poznali etc. Co o tym sądzisz?]

    Brutus Todd

    OdpowiedzUsuń
  12. [Teraz ja przepraszam, że tyle trwało to, abym wreszcie się ruszyła i odpowiedziała. Zabójczy tydzień. Co do wątku — również nie mam na niego pomysłu, oczywiście na razie. Niezbyt chcę zaczynać coś z tym zwierzęciem, miałam kiedyś coś podobnego, nawet nie raz i jakoś niezbyt to wychodziło. Wolę jednak jeszcze nad czymś pomyśleć i jeśli cokolwiek wpadnie mi do głowy, to już wiem, gdzie przyjść!
    Moja miłość do tej karty wciąż nie maleje, ach.]

    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  13. [Cześć.
    Widzę, że szukasz wątków, ja również. Karta bardzo mi się podoba, a sam Erick jest bardzo specyficzny, chociaż nie wiem co mogę o nim powiedzieć po karcie. Mało go wszystko obchodzi? Nic go nie obchodzi?
    Nie wiem, ale myślę, że coś tam się w nim kryje. Poszukuję wątków, a pomysły same się wymyślą! Zapraszam do mnie.:)]
    Maddox Wilkes

    OdpowiedzUsuń
  14. [Zróbmy wszystko co im wolno, mam propozycje ucieczki i eskapady do źródeł i wodospadu w zakazanym lesie, chwilowe zapomnienie razem...takie mnie refleksje naszły, być może i tobie przypadną do gustu. W razie chęci czekam ]

    Belauh

    OdpowiedzUsuń