15 stycznia 2017

I'll be good and I'll love the world like I should

Ravenclaw — rok VI — wilkołak — czysta krew — półsierota — nie mam już ojca  14 cali, osika, włos z ogona jednorożca, sztywna — patronusa nie zna — do bogina się nie przyznaje — Klub Pojedynków — Koło ONMS — Atena w domu i Bombur w Hogwarcie 


Raz w miesiącu budzi się z coraz to kolejnymi szramami i metalicznym posmakiem w ustach, mając nadzieję, że to samego siebie ugryzł. Pod prysznicem siedzi tak długo, aż uczucie brudu zniknie, a częste wizyty w skrzydle szpitalnym tłumaczy swą własną niezdarnością. Po nagłej śmierci matki ledwo się pozbierał, a odejście ojca dodatkowo dobiło wrażliwego emocjonalnie jedenastolatka jakim był.
Ostatnim żyjącym członkiem jego rodziny jest jego wuj, który przejął nad nim opiekę. Mieszkają razem z kotem w zagraconej londyńskiej kawalerce z nieszczelnymi oknami, której w sumie przydałby się remont.
Wymyśla coraz to ciekawsze wymówki na jego zniknięcia; i tak większość wie, Thomas po prostu nie zdaje sobie z tego sprawy. 
Koszmary nocne to codzienność, nieprzespane noce owocują w drzemki w różnych dziwnych miejscach, a na lekcjach ledwo trzyma się w pionie. Podkrążone oczy tłumaczy nauką do późna, a brak apetytu najedzeniem się słodyczami przysłanymi przez wujka. Jego ulubionym przedmiotem jest, o ironio, Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami, i tylko na nim nie zasypia.
Nie lubi mówić o sobie, nie obarcza innych problemami, a żeby do niego dotrzeć trzeba się nieźle natrudzić.
I tylko cicho płacze po nocach, zagryzając zęby

powiązaniadodatkowe  opowiadania

__________________________________
Ostatnim razem wybrałam sobie nieodpowiedni czas na wątkowanie, ale z Tommy'm wracamy, tym razem na dłużej.
Jeżeli planowałam z kimś wątek przed zniknięciem, a dalej są chęci to zapraszam!
Szukamy miłości płci dowolnej (skłaniamy się jednak ku panom), kogoś do wypłakania na ramieniu, przyjaźni, kogoś do darcia kotów, dużo dramy i skomplikowanych wątków.
Bawmy się!

PS Zapraszamy Mistrza Gry!

10 komentarzy:

  1. [ Hej! Witamy ponownie ;) Nie wiem czy wiesz, ale jesteś już drugą osobą, która ma w KP podlinkowane I'll be good (i nie ma się co dziwić!). Pierwsza jest Vera i to przez nią poznałam Jaymesa Younga <3 No, to jak już o ładnych piosenkach pogadane to pozostaje mi tylko życzyć wytrwałości tym razem i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę. Mam nawet pomysł. Troszkę. ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Ja od kiedy posłuchałam właśnie przez Verę Jaymesa to słucham całej płyty namiętnie i bardzo często. Odkrycie roku :) A jak Ci się podoba Lost on you to posłuchaj sobie jeszcze Forever for now. Cudo :)
    Dobra, a co do wątku... Masz może gg? Tam znacznie wygodniej by było coś ustalać. A jak nie to może mail? ]

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć! Kojarzę pana, ale nigdy nie mieliśmy okazji wątkować. Gdybyś chciała to zmienić to zapraszam serdecznie do siebie :) Tymczasem witam i życzę miłej zabawy na blogu oraz powodzenia w prowadzeniu Thomasa! No i plusik za wizerunek ;)]

    Millie

    OdpowiedzUsuń
  4. [Witam z powrotem na blogu! :)
    Cieszę się, że znowu z Nami jesteś, choć chyba nie miałyśmy okazji nigdy popisać.
    Gratuluję bardzo ładnie napisanej karty; łatwo i przyjemnie się ją czyta. Przykre, że tak młody człowiek już tak cierpi przez wilkołactwo, no ale...
    Cóż, pozostaje mi życzyć Ci udanej zabawy oraz wielu ciekawych wątków, mając nadzieję, że tym razem już z nami zostaniesz :]]

    Ed Bones || Teddy Lupin || James Potter

    OdpowiedzUsuń
  5. [Cześć ponownie! Przyznam, że za bardzo nie kojarzę Twojej wcześniejszej obecności tutaj, ale myślę, że możemy to teraz nadrobić. Uwielbiam dramaty, uwielbiam komplikację więc... Myślę, że wspólnymi siłami wymyślimy coś super. Zapraszam więc, wybierz sobie którąś z postaci i przejdźmy do planowania! :)]

    Artair, Avalon, Hyun

    OdpowiedzUsuń
  6. [A ja nie miałam nigdy okazji się przywitać, zapewne przez moją ostatnią, dość długą nieobecność, więc - cześć i czołem! Mam nadzieję, że ten pobyt będzie dla Ciebie bardziej owocny :)
    Pochwalę za kartę, bo bardzo mi się podoba, szepnę cicho, że link pod wilkołakiem nie działa i jeszcze ciszej pochwalę za wizerunek, bo nie wiem czy czasami Ci to nie przeszkadza.
    Oczywiście w razie chęci - zapraszam do siebie! Miłości może nie zapewnię, ale wydaje mi się, że Bellamy, który w przeciwieństwie do Thomasa doskonal radzi sobie z wilkołactwem, mógłby go wielu rzeczy nauczyć! :)]

    Bellamy/Louis

    OdpowiedzUsuń
  7. [Witam na blogu! Co prawda nie kojarzę z poprzedniej postaci, bo dopiero niedawno po kilkuletniej przerwie wróciłem do blogowania, ale nic straconego, zawsze można trochę nadrobić zaległości i się poznać.

    PS. Też szukamy miłości ;)]

    Brutus Todd

    OdpowiedzUsuń
  8. [Hej, hej! Szkoda mi go strasznie, więc jeśli szukasz kogoś, komu Thomas mógłby się "wypłakać na ramieniu", to Pandora jest osobą wręcz do tego stworzoną. A nawet jeśli nie, to mimo wszystko życzę wielu ciekawych wątków i weny.]

    Pandora

    OdpowiedzUsuń
  9. [Hej! Uwielbiam to imię, a Pan dla mnie na swój sposób jest uroczy :D Życzę udanej zabawy, ciekawych wątków oraz niekończącej się weny, gdyż ta złośnica potrafi dać w kość :D Zostań z nami jak najdłużej! :3]

    Adam Lebiediew/Mathias Rathmann

    OdpowiedzUsuń
  10. [Cześć! Trochę się spóźniłam z powitaniem, ale przecież lepiej późno niż wcale! Świetny jest ten pan, wszystko mi tu bardzo do siebie pasuje i jestem zakochana, ach. Ostatnie zdanie jest cudowne, naprawdę mnie rozczuliło.
    Baw się dobrze, samych ciekawych wątków i mnóstwa weny!]

    Lisa Bassett

    OdpowiedzUsuń