24 lutego 2017

no place to hide

 Oliver Allaway 
PIĄTEK, TRZYNASTEGO STYCZNIA 2006 — VII ROK — RAVENCLAW — 12 CALI, GRUSZA, PIÓRO MEMROTKA — PATRONUS JESZCZE NIE OPANOWANY — BOGIN PRZYBIERA POSTAĆ TOPIELICY  —  ZWIERZĘCIA BRAK — DODATKOWE



Patrzę pod stopy i nie widzę chordy czarnych kotów czekających, by przebiec mi drogę, beczek soli gotowych do rozsypania jednym, nieuważnym ruchem ani kruchych luster do rozbicia siłą woli.
Bacznie wypatruję znaków i nie prowokuje losu. Nie wstaję z łóżka lewą nogą, nie przechodzę pod rozłożonymi drabinami. Wypowiedziane słowa odwołuje cichym tąpnięciem niemalowanego drewna lub trzykrotnym splunięciu.
Nie noszę ze sobą króliczej łapki, podkowy ani czterolistnej koniczyny.
Nie wierzę w zabobony.


A jednak myślę, że jestem przeklęty.

dzień dobry,
akuratlubie@gmail.com

8 komentarzy:

  1. [Rzadko witam nowe karty, ale w Twojej wręcz się zakochałam, dlatego przybywam. Nie dość, że wybrane klimatyczne zdjęcie, to jeszcze treść (choć krótka), to naprawdę piękna i równie nastrojowa. Witam więc, jestem zauroczona. Życzę takich właśnie pięknych wątków.
    Zapraszam do siebie, chociaż nie będę w stanie zauroczyć Cię własnymi kartami tak, jak zrobiły to Twoje.]

    Allie&Clementine

    OdpowiedzUsuń
  2. [Nie będę ochować i achować, coby nie zapeszyć, ale przyznam szczerze, że ten pan bardzo mi się spodobał! Tak jak wspomniała autorka powyżej, muszę podbić, że karta, zdjęcie i ogólnie wszystko po prostu cud, miód malina, nastrojowo, klimatycznie. Achh, coś siedzi w tych minimalistycznych kartach!
    Zaproszę oczywiście do siebie, nie wiem, czy interesują Cię męsko-męskie wątki, ale a nuż, widelec, któryś z moich panów wpadnie Ci w oko. :)]

    Louis/Bellamy

    OdpowiedzUsuń
  3. [Ja jestem zakochana, nie odpuszczę.
    Zaczniesz nam?]

    kochająca siostra <3

    OdpowiedzUsuń
  4. [Oczy *.* Świetna karta, minimalistyczna. Witam serdecznie i w razie chęci zapraszam do siebie :)]

    Hayden Houck & Marguerite le Brun

    OdpowiedzUsuń
  5. [Nie, na SoW ukrywam się pod niejaką Adeline Rosier, więc to raczej niemożliwe, bo z Clem nie wybierałam się poza mury tego bloga.
    Musiała to być jakaś inna, ewentualnie jednak nie moja, ale i tak dziękuję za Twe słowa. Bardzo mi miło!]

    Allie&Clementine

    OdpowiedzUsuń
  6. [Cześć, strasznie tu fajnie. Chętnie bym sobie powątkowała, o. Także, jeżeli tylko i Ty masz ochotę, zapraszam :)]

    Murcia Mallone

    OdpowiedzUsuń
  7. [A ja na to, że chętnie poczytam cóż to za pomysł i najprawdopodobniej równie chętnie nam zacznę.]

    Clementine

    OdpowiedzUsuń
  8. [Witam serdecznie na blogu :)
    Karta jest jedną z najbardziej minimalistycznych, jakie widziałam, niemniej bardzo treściwa, na swój własny sposób. Miło również spotkać nastolatka, który nie opanował jeszcze zaklęcia patronusa; jakkolwiek by na to nie spojrzeć, była to bardzo trudna sztuka, a nastoletni okres dla wszystkich sam w sobie bywa niełatwy.
    Życzę Ci wielu ciekawych wątków oraz udanej zabawy, a w razie chęci zapraszam do siebie...]

    Ed Bones || Teddy Lupin || James Potter

    OdpowiedzUsuń