4 marca 2017

Why is everything so heavy?

Vaia Agen
VII klasa || Gryffindor || 9 cali, szczurzy ogon 


I don’t like my mind right now
Stacking up problems that are so unnecessary

Chcę dziś pokazać, że naprawdę na to zasługuję. Chcę na to zasługiwać. Gdy słyszę, że inne domy dostają dodatkowe punkty, zżera mnie zazdrość. Hufflepuff na prowadzeniu, zaraz za nimi Ravenclaw, a my, Gryfoni, jesteśmy na szarym końcu. To moja zasługa, o ile można to tak nazwać. Nikt, ze mną na czele, do dnia dzisiejszego nie wierzy, że znalazłam się w Gryffindorze. Nie zasługuję.

It’s not like I make the choice
To let my mind stay so fucking messy


Być może to wszystko jest wyssane z palca. Te punkty, oceny i cała ta magia. Może ktoś nam wszystkim zrobił pranie mózgu, a dzieci tych, którzy najwięcej zapłacili, siedzą w najlepszym domu, jaki istnieje. Mało prawdopodobne, ale zgadzałoby się – moi rodzice nigdy nie narzekali na nadmiar pieniędzy.

And I drive myself crazy
Thinking everything’s about me


Czyimś marzeniem było, żebym była idealna. Już nie pamiętam kogo – matki mugolaczki, czy ojca czystej krwi. Oboje gdzieś zniknęli, a nikt nie chce powiedzieć, gdzie. Jedyne, co mi po nich pozostało, to miano „Gryfona”, na który wcale nie zasługuję.

I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free


Oparciem dla mnie jest moja babka, która jako jedyna jeszcze mnie nie zostawiła, choć sądzę, że i to za niedługo nastąpi. Wierzę jednak, że zdążę ukończyć szkołę, zostać kimś i móc żyć tak, jak to sobie wymarzyłam.


Razem z Vaią mamy ochotę się pobawić. Pomóżcie nam! Cytaty z "Heavy" Linkin Park, choć zdecydowanie bardziej wolę cover. O, ten. Akapity nie są stworzone byle jak, poszukajcie, a znajdziecie coś, czego Vaia potrzebuje najbardziej. 

7 komentarzy:

  1. [Wygląda na to, że będę pierwsza. :) Cześć i w ogóle dobrej zabawy życzę. Sama tu od niedawna jestem. Nie ukrywam, że jakaś tajemniczość wybrzmiewa z tej karty, jak i historia, którą chciałoby się poznać. Jeśli masz chęć, zapraszam do mnie, coś pokombinujemy.]

    Alaric Graves

    OdpowiedzUsuń
  2. [Cześć! Dobrej zabawy na blogu i tak dalej :)
    Karta krótka, ale mnie zaciekawiła, poza tym bardzo przyjemnie mi się ją czytało. Zaproszę jeszcze do mojego pana, bo widzę, że są na tym samym roku (i w tym samym domu!), więc pewnie udałoby się nam wymyślić im coś ciekawego!]

    Charles Griffith

    OdpowiedzUsuń
  3. [Hejka! Fakt, karta jest krótka, ale bardziej od małej treści podoba mi się enigmatyczność postaci Vaii, bo doprawdy stwarza szerokie pole do popisu w wątkach. Ze swojej strony mogę życzyć dobrej zabawy na blogu, może niebawem nasze towarzystwo się rozrusza i przybędzie kreatywnych pomysłów, mnie przychodzi do głowy jedynie powiązanie przez Tessę i herbaciarnię gdzie pracuje lub klasycznie przez nauczycielkę zielarstwa, Norę. Jeśli jest chęć to zapraszam, może wspólnymi siłami jakoś rozwiniemy moje namiastki pomysłów ;)]

    TORI WEASLEY & TESSA IVES & NORA VANCE

    OdpowiedzUsuń
  4. [Właściwie to z mojej strony trochę lipa, bo od razu mogłam jakimś pomysłem rzucić. Nie mam konkretnego zarysu na wątek, ale bardzo intryguje mnie fakt zniknięcia jej rodziców i może by dało się to jakoś wkręcić jako motyw wąktowy, albo coś z pieniędzmi. Bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. ;)]

    Alaric Graves

    OdpowiedzUsuń
  5. [Ano prawie nic o nim nie wiadomo, taka tajemnica haha :D
    Z pomysłami ostatnio u mnie kiepsko, niestety. Może ustalmy najpierw, czy będą darzyć się sympatią, czy raczej słowne docinki i sprzeczki będą u nich na porządku codziennym?]

    Charles

    OdpowiedzUsuń
  6. [Cześć. c:
    Ładnie napisana karta, podobają mi się te wstawki między partiami tekstu. Tajemnicze z niej dziewczę, nie powiem, ale dla mnie każda nieoczywistość to oczywisty zachwyt. Życzę udanej zabawy, wielu wątków, czasu i pomysłów, a w razie chęci wpadnij do mnie. c:]

    Una DeVere

    OdpowiedzUsuń
  7. [A może było to coś istotnego, co mogłoby go zainteresować, znaczy się to zniknięcie było czym takim, co zwraca uwagę ludzi z wyższych stanowisk w ministerstwach? Albo nie wiem, jak to u niej wygląda, ale może on będzie chciał jej jakoś pomóc, bo coś tam... czy finansowo, czy ogólnie? No, nie wiem... Nic więcej mi do głowy nie przychodzi.]

    Alaric Graves

    OdpowiedzUsuń