14 grudnia 2015

Bogini zemsty jest blada i głodna. Jej złowrogie oko czujne. Zęby gotowe kąsać. Usta aż do bólu pragną smaku spływającego w gardło.


M. „Mer” Crouch
|| 16 || V || Slytherin || półkrwi |
|| chór || klub Gargulkowy || klub Pojedynków ||
Nie czuję smaku, nie słyszę śpiewu ptaków
Może już umarłam, lamentuję z zaświatów
Ma niespokojna dusza ciągle szuka swej bratniej energii
Bez Ciebie życie jest marną syntezą bieli i czerni

Doktor Writman zawsze był chytrym człowiekiem. Chciał więcej, niż powinien, pragnął mocniej, niż było to przykazane i kiedy w końcu przekroczył granicę, utonął w odmętach piekielnej pożogi. W ostatnich chwilach życia, stworzył coś co nigdy nie powinno pojawić się na tym świecie. Zwykłe dziecko, z oczami przewiercającymi duszę i wiecznym głodem, kierowany bestialską naturą. 
Writman był prawdziwym szczęściarzem. Udało mu się przywrócić do życia, coś co żyło tylko w legendach. 
We wczesnych latach dzieciństwa Mer wznosiła się po tafli życia, by raz za razem opaść na morskie dno marzeń, w których głód nie dosięgał zszarganej duszyczki. Wstrzymywała oddech i opadała na piaszczyste dno, pragnąc szybkiego końca. Ale złowroga bogini zemsty jest wiecznie czujna, wiecznie nienasycona. Nigdy nie pozwoli zginąć. 
Nigdy. 

Noc żywych trupów, ta symfonia bolesna dla ucha
Chaos, labirynt słów, w nim droga do Twych ramion
Mój wieloletni druh jest jak na przegubach sztylet
I tak jak duch żyję i już mam dość znamion
Witam wszystkich! Jako nowa w tym klimacie, zachowuję się niczym ślepe kociątko. Dlatego też, proszę się nie dziwić, mojego braku wiedzy na pewne tematy. Mer jest chętna na wiele wątków, bo coś czuje, że będzie bardzo aktywna, gdyż brak nauki jest czymś pięknym.

Kontakt:
GG: 54240819
G-mail: martyna.e.jarosz@gmail.com

9 komentarzy:

  1. [Witam serdecznie na blogu! :)
    Gdybyś potrzebowała pomocy z wytłumaczeniem czegokolwiek, nie krępuj się ;)
    Ciekawa karta i ładne zdjęcie :D Teddy, będzie kojarzył Mer jako nauczyciel i opiekun Klubu Pojedynków. Jest tutaj stosunkowo nowy (przynajmniej w roli profesora), ale to żaden problem; pamięć do twarzy i imion uczniów z reguły ma.
    Życzę udanej zabawy w naszym gronie! :) Panuje na blogu chwilowa cisza, ale jestem pewna, że niebawem będzie tutaj znacznie więcej aktywnych osób, więc wątków nie powinno ci brakować. Jednak w razie czego, gdybyś miała ochotę, zapraszam serdecznie do Teda.]

    Teddy Lupin

    OdpowiedzUsuń
  2. [Hej. Mimo że na urlopie wpadnę się przywitać i życzyć nowej postaci miłego pobytu :D Tutaj wszyscy są mili (chyba xD) i na pewno jakoś Cię rozbujają, więc pytaj śmiało, jeśli czegoś nie jesteś pewna.]

    M. Harrison/J. Gordon/J. Elias

    OdpowiedzUsuń
  3. [Witam pięknie. Karta jest hm.. niezwykle interesująca, podoba mi się. :>
    Dziewczyny należą co prawda do innych Domów, ale jeżeli oczywiście masz ochotę to zapraszam do Rose. :)]

    Rose Weasley

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Zazdroszczę braku nauki, naprawdę... Co do karty, zaintrygowała mnie, muszę przyznać. A że Slytherin to wisienka na torcie.
    Witam serdecznie! ]
    Ignis Femoris

    OdpowiedzUsuń
  5. [Cześć! Bardzo intrygująca karta, lubię rzeczy niedopowiedziane, bardzo. Witam serdecznie i oczywiście zapraszam do Ethel!]

    Ethel

    OdpowiedzUsuń
  6. [Witam! Tajemnicza ta twoja postać, nie powiem! Po zdjęciu zupełnie się taka nie wydaje, a tu proszę, jakieś zło się w niej czai. Nie bez przyczyny w końcu została przydzielona do Slytherinu, prawda? :D
    W razie chęci zapraszam do wątku z Neilem Waterstonem. ;)]
    Neil Waterston

    OdpowiedzUsuń
  7. [Mimo że dalej nie wiem, jak mogę ją interpretować, karta naprawdę mi się podobała, jest taka tajemnicza. Wyłapałam dwa błędy interpunkcyjne, ale nie będę poprawiać, bo... Nie znam się (to już mój stały tekst tutaj, tak myślę). Wszystko ładnie i pięknie, jedynie zdjęcie Mer jakoś mi nie pasuje - jakieś takie, nie wiem, wyciągnięte z Instagrama czy Facebooka. Ja wiem, że jest już 2022 rok na blogu i tak dalej, jednak to zdjęcie po prostu mi nie klika... Anyway, zapraszam do siebie! Nie zwracaj uwagi na to, że marudzę, bo... Zawsze marudzę! :)]

    Jihoon/Abigail/Alexander/Mei

    OdpowiedzUsuń
  8. [Wąteczek może?
    Witam w naszych skromnych progach, bardzo ciekawa postać :)]

    Vladimir Karkarow

    OdpowiedzUsuń
  9. [O matko, jaka zagadkowa karta! Muszę przyznać, że te kilka linijek tekstu zdążyły mnie zaintrygować. Nie martw się, na pewno odnajdziesz się wśród naszej społeczności. c: "Mer" kojarzy mi się póki co tylko z bohaterką książki, dlatego póki co wyobrażam sobie twoją postać zupełnie inaczej, ale mam nadzieję, że będziesz świetnie się bawić.]

    Jemma Simmons

    OdpowiedzUsuń