14 stycznia 2016


Nijala | Gryffindor | VII | Klub Pojedynków | kobra królewska | kieł widłowęża

   Człowiek-cień. Niewielu wie o nim cokolwiek, niewielu zwraca na niego uwagę, gdy przemierza samotnie korytarze. On sam raczej nie narzeka na brak towarzystwa: im mniej ludzi wokół niego, tym więcej wolności. Unika sporów i leje na rasistów; zawsze jest tym, który śmieje się najgłośniej, gdy ktoś rzuci żartem o jego kolorze skóry, i śmieje się tak długo, aż wszystkim białoskórym robi się głupio.
  Nie posiada wiele. Wystarcza mu kilka przedmiotów, takich jak nóż, duży, stary plecak, kilka ubrań i zeszyt, na kartkach którego pisze listy, przywiązywane następnie do nogi sowy Rahity i wysyłane w świat.
  Bardzo dobrze zna się na mugolskiej technologii i w sumie cieszy go fakt, że nie wprowadzono jej jeszcze do Hogwartu. Marzy o wyjeździe na Alaskę lub do Australii, albo w jakiekolwiek inne miejsce, które zagwarantuje mu dużo przestrzeni i spokoju.

16 komentarzy:

  1. [Po prostu Republika... Nie mam więcej pytań. Powodzenia SAD bez D z nową postacią. Nowe postacie - nowa wena, nie? :D]

    M. Harrison/L. Scamander

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Dlatego też nazywa się właśnie Angel? xD]

      Usuń
  2. [Naprawdę ciekawa postać. Niech się dobrze prowadzi! :)]

    Vladimir Karkarow

    OdpowiedzUsuń
  3. [Nie chciałabym Ci za bardzo słodzić, ale ten Twój Angel jest tak intrygujący, że chyba zdałam sobie sprawę, że żywię do niego sympatię. Jest na swój sposób uroczy i wiem – to nie na miejscu, ale muszę to po prostu napisać ;o]

    Ars/Pollock

    OdpowiedzUsuń
  4. [Przecudny jest! Aż mam ochotę stworzyć drugą postać, tak mnie ten Angel zainspirował :>]

    Frances

    OdpowiedzUsuń
  5. [Cześć, cześć i czołem! Fajny typ, taki nieprzerysowany i nienapuszony. Bardzo prawdziwa postać. No i ukłony za moją ukochaną Republikę! <3]

    Lydia

    OdpowiedzUsuń
  6. [Hej ho! Widzę, że zaserwowałaś nam kolejną postać i powiem ci, że podoba mi się. Może to przez to, że zrobiłaś z niego Gryfka, a ja ich bardzo lubię. Och! Podziwiam, że on potrafi być takim wolnym duchem, bo ja sama chciałabym, a jednak coś nie wychodzi. Powodzenia z kolejną postacią. c:]

    Jemma Simmons

    OdpowiedzUsuń
  7. [Witam kolejną postać! Bardzo mi się spodobała karta. Powodzenia i chętnie nawiążę jakiś wątek :)]


    Bane&Aria

    OdpowiedzUsuń
  8. [Szynszyla to najwspanialsze zwierzę na świecie! Sama mam dwa, a mój kuzyn jeszcze posiada trójkę robaczków :) Pisałam już tutaj przed chwilą, chętna na jakiś wątek?]

    Aria

    OdpowiedzUsuń
  9. [Ciekawe imię dla mężczyzny, interesująca postać. Też nie znoszę rasistów.]
    Lukrecja.

    OdpowiedzUsuń
  10. [Nic się nie stało, każdemu się zdarza. Hm... Są w tym samym domu, więc na pewno się w jakimś stopniu znają. Może Angel dostał jakiś liścik od nieznajomej zapraszający na spotkanie w Hogsmeade, do którego wypad będzie jutro?]

    Aria

    OdpowiedzUsuń
  11. [Jeśli byłabyś w stanie zacząć, byłabym wdzięczna :)]


    Aria

    OdpowiedzUsuń
  12. [Wątek baaaardzo chętnie! A masz jakiś ciekawy pomysł? Ja ostatnio mam pustą główkę niestety :c]

    Lydia Drake

    OdpowiedzUsuń
  13. [Dziękuję za wcześniejsze powitanie przy Kate Dunbar, ale przez sesję cały wachlarz pomysłów na tę postać wyparował, więc pozostaje mi jedynie zaprosić do Gwendolyn Reynolds, którą stworzyłam na jej miejsce. Może wtedy nadal będziesz wyrażać chęci na wspólny wątek i wcale nie uważam, aby tam czcionka była zbyt duża. Raczej taka, której rozmiar Georgii zalicza się do bloggerowej kategorii normalnej. Pozdrawiam cieplutko. (:]

    Gwendolyn Reynolds

    OdpowiedzUsuń
  14. [Uwielbiam Daje. <3
    Angel jest uroczy, dziwi mnie, że nie masz tu tłumów. Słuchaj, bo już w końcu nie wiem, odpowiedziałam ci na ostatni komentarz u Williama? Bo znowu się pogubiłam. ;-;]

    Ellen Ridley

    OdpowiedzUsuń
  15. [ Ja się zgłaszam po wątek,do tajemniczego samotnika. Jeżeli będą z Twojej strony jakiekolwiek chęci na wątek z Mendy oczywiście ;) Niestety w pełni myśląca i dysponowana będę w niedzielę wieczorem, po weekendowych egzaminach. Jednak jeżeli chęci się znajdą, to na pewno coś wymyślimy. ]

    Amanda

    OdpowiedzUsuń