4 lutego 2015

Konkurs Walentynkowy

Uwaga, uwaga!
Z okazji zbliżających się walentynek organizowany jest konkurs! Nagrodą za pierwsze miejsce jest buteleczka eliksiru miłosnego, który wyjątkowo uczniowie, tak jak i nauczyciele, będą mogli wykorzystać! Za drugie miejsce, równie ciekawa nagroda - romantyczny wieczór w Hogsmeade dla dwóch osób! Zaś za trzecie miejsce oferujemy aż 20 punktów dla swojego domu, oraz paczkę pysznych ciastek w kształcie serc z Miodowego Królestwa! Wystarczy, że ułożysz wyjątkowe życzenia walentynkowe, które oczarują jury! Tak więc do roboty! Pierwsze miejsce jest tylko jedno! W końcu eliksir miłosny możesz wykorzystać do rozkochania w sobie swojej drugiej połówki, wieczór w Hogsmeade może być cudownym dopełnieniem Walentynek, a ciastka na pewno osłodzą ci życie!

Konkurs powstał, aby was trochę obudzić. Niestety aktywność jest znikoma, co trochę nas niepokoi. Apelujemy więc o większą aktywność na blogu! W was nadzieja! Oczywiście rozumiemy, że szkoła, rodzina i życie poza blogiem jest najważniejsze, ale chyba kilkanaście minut możecie na niego przeznaczyć, chociaż dwa razy w tygodniu? Tak więc zachęcamy do brania udziału w konkursie!
Pozdrawiamy, 
Dyrekcja!
PS. Co sądzicie o zrobieniu Wątku Grupowego - Walentynkowego?

KONKURS TRWA DO 15 LUTEGO! SPIESZCIE SIĘ!

6 komentarzy:

  1. Jestem za wątkiem grupowym. Tak, żyję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem za i też nadal egzystuje, chociaz ostatnio nieco ciszej. A co do konkursu...dzisiaj coś nabazgram zapewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątek grupowy - jestem na tak :)
    A do życia staram się wracać, ale cały czas coś mi nie pozwala ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem. Żyję. Chociaż ostatnio brak hogwardzkiej weny i kiszę się z jednym odpisem. Pomyśle nad konkursem, a co do wątku grupowego, jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do grupowego, jestem na tak. Co do konkursu... jakieś życzenia mogę spróbować wymyślić.
    I postaram się ożyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o wątek grupowy - jestem na tak. A na konkurs spróbuję coś naskrobać. c:

    OdpowiedzUsuń